Gå til innhold

Jørgen?? fint?


Anbefalte innlegg

Skrevet

storesøster heter Stine

:)

 

el så liker eg..

 

Sevrin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jørgen liker jeg veldig godt :)

Svoger'n min heter det :)

Skrevet

Liker ikke Jørgen så godt, men Severin er litt skjønt.=) Ville ikke valgt noen av de selv da;)

Skrevet

Jeg liker Jørgen:)

 

Ikke så fan av Sevrin.

Skrevet

Jørgen liker jeg ikke

Severin er kult :o) Men ikke slik du stavet det, Sevrin

Skrevet

Minstemann her heter Jørgen, så jeg trenger vel ikke si hva jeg syns om det navnet?

Skrevet

Stine og Jørgen er fine navn som klinger bra sammen. Vet faktisk om et to stk i en søskenflokk på fire som heter det. :-)

Skrevet

so morsomt:)

Skrevet

Liker Jørgen, og ikke så godt Severin-

Skrevet

jørgen er fint

jørgen + stine =sant altså veldig fint sammen

 

sevrin ser ut som en feilstavet severin - og jeg tenker på den fjellvettregel-reklamen

Skrevet

Sevrin hette farfar..

trur det utalest forskjellig etter hvor en bor..

:)

 

men trur vi har så smått bestemt oss for Jørgen..

:)

var sambo som nevnte det.. og eg synst det passet til magen..

hihi

var forresten han som fant navnet Stine me..

flink med navn:)

Skrevet

Sambo heter jørgen og jeg synes det er fint :) Synes det er finere enn sevrin :)

Skrevet

severin suveren?

 

hehe..

 

Ellers er jørgen helt ok.

Skrevet

Stine og Jørgen passer kjempefint sammen:)

Skrevet

Jørgen var ett av mine alternativer på nr 2. Snufs fikk ikke vilja mi.

Skrevet

Jørgen er kjempefint. Hvis vi får en gutt, skal han hete Jørgen.

Skrevet

Synes Jørgen er helt ok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...