Bebis08 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Kan man ha fyrverkeri, eller må man få dette godkjent? Synes det er litt romantisk, kunne kanskje ha det når vi skal gå eller noe sånt...
Milletrille Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Aner ikke jeg. Men tror man må ha godkjenning av brannvesenet, er jo i utgangspunktet ikke lov å selge fyrverkeri annet enn i romjulen. Men skal dere gifte dere på sommeren? Ikke så mye vits med fyrverkeri da eller? Og spørs om dere får lov å skyte opp da med tanke på brannfare. Kult med fyrverkeri hvis det er vinterbryllup Ville ringt brannvesenet jeg!
mammamamut Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Da min samboer sin bror giftet seg måtte de først søke brannvesenet, så måtte de ut med nabo varsler å så til politiet for å innformere dem så de ikke begynte å lure hvis de plutselig så /hørte skyting av raketter.
*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Ja, det må du søke om til enten brannvesenet eller politiet. Da min samboers søster giftet seg fikk de ikke lov å sende opp raketter, men måtte ha sånne som stod på bakken - fint det også;o) Dette er jo 9 år siden, og de har vel ikke akkurat blitt mindre streng på det med årene...;o/
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Du må ha tillatelser både fra brannvesen, politi og naboer - mye pga. brannfare og støy. Dessuten er fyrverkeri bare dumt. Uansett årstid og anledning. I alle fall de private. Sorry.
Bebis08 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Takk, da stryker jeg det fra min liste, ikke si sorry, det er jo derfor jeg spør dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå