Diamanten Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har prøvd å bli gravid siden juli 06. Hadde en spontanabort i oktober. Er så lei av¨å gå å vente på å bli gravid.... Tror jeg stresser litt så kanskje derfor jeg ikke blir det... Noen som har noen tips?
TussiLussi Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Begynte i april 2006 og MA september. Begynte med progesta krem og denne mnd satt spiren Lykke til !
Diamanten Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Takk for tipset, men hvor får man kjøpt den kremen og hvordan virker den?
TussiLussi Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Helsekost, den brukes til flere ting, pms plager, overgangsalder mm. Når man forsøker å bli gravid, er kroppen avhengig av progesteronnivå for at egget skal kunne feste seg. Hos noen slutter kroppen å produsere dette for tidlig, og egget går til spille. Ved påvist mangel kan man få det som piller, men denne kremen er anbefalt av homopater. Smøres på steder på kroppen med tynn hud morgen og kveld - fra dag 12 i syklus ( ved tidligere bruk kan visst kroppen misforstå prog.mengde og ikke sørge for eggløsning.) Rakk bare å prøve en mnd før spiren satt !!!!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Hei TussiLussi med spire :=) Gratulerer med spiren!!!!! Hvor på kroppen smurte du kremen?
ennah78 Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Den kremen tror jeg nesten jeg og må prøve!!!! MÅ ut på helsekosten en av dagene skjønner jeg!!
TussiLussi Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 man bytter plass for hvr gang - håndrist, mellom lår, bryst, bak kne alle plasser man har fantasi til å smøre.... vet det kan hjelpe å smøre på bekken/ lyske hvis man har pmsplager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå