doffine Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 har sendt deg en pm.. noe rotete.... men regner med du forstår hvajeg mente:)) jeg glemte nemlig å advare deg forrige dagen her... men så at du skjønte hvem det var:-)
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2007 også så jeg at du hadde svart også... faen å jeg har teflon i dag....tihi
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 jepp jepp, I see... og er helt enig, er nok samme greiene ja. best å holde seg unna tror jeg...
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 jepp... men det er jo moro å lese... er jo underholdning:-))) hehehehe...makan å opptatt og mental innstillt glis....... hehehehehe
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 hehehe ja går det virkelig an å være så besatt? tror ikke et sekund på det da, er nok hun selv det er snakk om her ja.
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 sorry ass...jeg skjønte øyeblikket for sent at jeg var inne i en privat samtale.. men så måtte jeg jo lese videre for jeg er så grusomt nysgjerrig ja om ikke hun har utrolig detaljert innsikt i naboene sine (venner eller hva hun kaller det) så vet ikke jeg.. besatt - ja!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 hehehe nyskjerrig ja =) Og det jeg tok opp med prs i går - bra sammentreff hvis det som ble svart stemmer da. at to personer er så besatte av samme person / ting at begge MÅÅÅÅ spørre om ALT?
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2007 hahahahaha... så bra du skjønte hva vi snakka om:-)))) er jo moro med underholdning her inne:-)) men er desverre et par som biter på og tror det virkelig er sant. Men første innlegg for et par dager siden , da skjønte jeg i første setningen at dette var en god gammel kjenning.
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 sorry ikke sant... er løve og du vet jo at curiosity killed the cat (nine times even) ja - denne personen bør man ikke svare mer trur jeg... må jo drive med en slags selvynkonani eller noe.. foring til egen sinnslidelse.. men hvorfor vet du så mye om psykologi? er du psykolog eller lignende?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er så LEI av slike mennesker nå. Hahaha, men moro lesning hvis man kjeder seg om dagen... Hihihi. Sorry, sniker litt jeg også. Synd så mange går på limpinnen ja =)
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har ikke sett denne før men skjønte det da sauen spurte om de var samme person som før... og NEEEEEEEIDA - aldri i livet liksom,,, kan det bli MER åpenbart?? think not
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Hehe nei psykologikunnskapene mine kommer egentlig bare etter masse masse lesing fordi jeg kjenner en som er schizophren og har bodd sammen med en som er sterkt manisk-depressiv. I tillegg har jeg alltid interessert meg for alternative måter å bruke psykotereapoi, f.eks psykedelisk psykoterapi (bruk av hallusinogener som LSD og andre narkotikum) i psykotereapi, selvfølgelig kontrollerte omgivelser og med eksperter tilstede. Psykedelisk psykotereapi har vist ekstremt bedre resultater enn bruk av andre stoffer somf.eks lykkepiller, SSRI og antidepressive... Nei nå er jeg langt utpå landet her altså!
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2007 en kjenner igjen personene på skrivemåten og ikke minst de merkelige spørsmålene... hehehehehe... og er jo samme spm om og om igjen.. nytter ikke å lage seg nye nick for å spørre om akkuratt samme saker på samme måte, og ikke minst på samme tåpelige måte... glis... jeg ler hver gang jeg:-)))) er jo sikkelig underholdning jo... thi.... Men du fabel_aktiv er du løve???? Når i peroden er du født da??? Jeg er også løve... hehehehe...
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 19 august braker det løs med fødselsdagsfeiring.. du da?
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. juli 2007 Om en uke:-((( uff.... er rundt tall serru... Og mamma har laget en surprise fest for meg i morgen, som jeg overhodet ikke vet noe om:-)) hehehehehe
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 alltid greit å ikke vite om ting jeg hadde ikke 30-års lag jeg.. stille og rolig dag med exen - var ok det også grattis på forskudd da ha en suuuuuper fest.. ække no fali å bli 30 asså (hilsen Ludvik)
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. juli 2007 jeg syns det er meget moro å vite:-))) tihi. Hadde det ikke vært for at jeg visste hvor mye mamma hadde sliti med å få til dette, så hadde jeg dratt til skogs. For jeg ville egentlig ikke ha noe feiring... men ingen hørte på hva jeg sa. Men jeg hadde en kris når jeg var 25, så jeg få nok ikke dne samme krisen igjen nå:-)) tihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå