3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet når permisjonspengene betales ut? På NAV-sidene står det en gang i mnd... Det sier jo så mye, liksom;) Hehe... Gikk ut i permisjon 6. juli, så da er det vel meninga at jeg skal ha permisjonspenger denne mnd? Får jo ikke lønn av arbgiver, og nå begynner det å bli rimelig tomt;)
lillegull:) Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 hei, kan kanskje være litt forskjell fra kommune til kommune, men i slutten av mnd er vanlig der jeg kommer fra:) vil tro du får lønn frem til den 6 juli og permisjonspenger fra den 7 og utover.. spørs litt når dere har utbetainger på jobben og sånn:)
2 jenter og 1 gutt Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 hei da skl du ha fått penger nå. jeg har hevrtfall fått..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 du skal høre ti å ha fått de den 25..du bør ringe å høre med dem.jeg har en misstanke at de venter tilbarnet er født ser du,har ikke fått mine heller....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 hmmm... Er jo litt rart hvis de skal vente til babyen er født... Er vel noen som har utbetaling 30., så jeg venter til mandag og har det ikke kommet noe da, ringer jeg og maser;) Hehe...
snehvit77 Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 De venter ikke til barnet er født. Man tar utgangspunktet i når permisjonen begynner. Ring dem så fort som mulig og forhør deg om de har fått alle papirene dine etc. Jeg gikk nemlig og venta som deg sist jeg var gravid, og da viste det seg at de mangla noen papirer fra arb.giver. Jeg fikk forresten mine foreldrepenger i dag.
Sistah*G07*J09* Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Det er vel tydelig forskjell i fra kommune til kommune. Jeg får nemlig utbetalt vanlig lønn fra arbeidsgiver (bare 80% da jeg ønsket dette). Og så får arbeidsgiveren min tilbakebetalt fra NAV. Når har riktig ikke nok min permisjonstid begynt enda, men renger med og håper at jeg får pengene på den 12. hver mnd, slik jeg har fått nå i flere år. Er egentlig litt avhengig av dette, da alle våre utbetalinger/fradrag blir gjort mellom den 12. og den 15. hver mnd.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 var på NAV i dag, hun sa at utbetalingen for meg ville bli den 20. i mnd... jeg bor i bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå