Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Helllluuuuuuu!!!!!!!!!! Dreiv å støvsugde stua,så hørte deg ikke med èn gang!
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 hahahaha.... jeg har vaska klær jeg... er tredje marskin som går nå... og dæven så er skittentøys kurven tom:-))) jyhuuuu... ropte på deg i går også her... er jo helt skrapa på kontantkortet.. og gidder ikke å fylle opp:-)) tihi... får jo fylt opp 1 august.. han sånn young talk...tihi....
Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Ikke så nøye med den telefonen. Min er ganske stille sånn til hverdags,hadde neppa merka om jeg hadde gått tom for penger der.(men har abb. da,ikke kort) Var ute å suste nesten hele gårdagen,så var lite på nett. Æsj,ble kvalm av den støvsuginga:-( Får spise noen pølser,eller noe,det hjelper alltid,ha-ha! Åssen er formen? Godt jobba med klesvasken,frøken! Flink,er du!
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 ÅÅÅ du var ute å kosa deg:-))) det høres veldig digg ut:-)) ehehe.. jeg kjøpte meg endelig en stoor kjele i går, jeg. Kjempe handel:-)) men ica maxi hadde tilbud på kjele på 10 liter til 149 kr.. og det trengte jeg.. skal prøve å lage jordbærsyltetøy:-)) også må jeg ha en kjele til lapskausen min... har brukt to kjeler hittil. Klarer ikke å lage lite lapskaus:-)) tihi... Hm... pølser... nam... jeg vurderer nesten å ha pølsefest på bursdagen min jeg:-)) hehehehehehehe I morgen er det overraskelses party for meg.... som jeg ikke vet noe om:-)))))) hehehehehehe
Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Nåja,kosa meg var å ta hardt i! Måtte busse til byen og møte K med bilen for å dra rundt til alle møbelforretningene i de 3 nærmeste fylkene for å lete etter gjesteseng,og vi endte opp med null,nix og nada! Har allerede madrasser,så da begrenser utvalget seg noe,særlig når en ikke gidder spandere flere tusen på ei seng som skal stå ubrukt 360 dager å året i kjelleren... Store kjeler er døpraktisk,særlig for gode husmødre! Aldri laga syltetøy,jeg... Du får dele erfaringer etterpå! Pølsefest er ikke dumt,vettu! Og overraskelsesfest!!!!!!!! Hvem er det som holder den? En sambo med dårlig evne til å holde på hemmeligheter? Når er bursdagen da? imårn allerede?
Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 I kveld kommer forresten Oscar! (evt. imårra) Foreldrene mine kjører nedover nå med han,hurra!
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2007 så kjedelig når dere ikke finner noe seng da:-((( vært på amøbler også?? også kommer endelig vakre lille oscar:-))) jippi.. det er så koselig... han er jo vært ganske så savnet... Mamma er jo så søt og snill og har samla familie og venner gjennom mange år til å bli med på en sikkelig surprise sak... Er egentlig søstra mi som røpa seg... for leeenge siden. Også snakka jeg med sambo om det, og da måtte han rett og slett bekrefte alt sammen... Og han vet jo hvor sta jeg er, og når det er han som får i oppgave om å få meg dit, så la han kortene på bordet når jeg allerede viste alt sammen:-) tihi... men må jo spille overraska da... mamma har sliti mye med dette... og koser seg:-))) tihi... jeg fyller ikke år før om en uke, men pappan min han er jo på kreta med sin nye familie da... så mamma ville ha han med...
Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Jepp,vært på A-møbler,og de hadde ei ok ei,men den var selvsagt 1.60,ikke 1.50,så da hjelper det ikke,mtp madrassene. Snille mamman din! Blir store greier det kalaset der,hvordan skal dette ende,he-he! Og bare sånn heeeelt tilfeldig har du styla og pynta deg no voldsomt i mårra,hi-hi! (Det ER jo lørdag,tross alt!) Så pappa får være med? Enn svigermonstrene da,slipper de inn?
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2007 snufs... kjedelig når det ikke passer:-((((( Ja, hu mamma er så snill:-)) tihi... jeg fikk spm om vi ville komme på middag i morgen:-)) hehehe.. så det er nok lunta:-) så jeg kan pynte meg sikkelig uten at det ødelegger noenting:) Pappa skal være med, gitt... men hans nye familie er uvelkommne... svigers(sambos foreldre) de får jeg ikke kort av engang....
Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Mest frustrerende,men men. De får sove på madrassene på gulvet denna gangen da,så får det bli seng etterhvert. Ja,er det borte-middag,så kan man stase seg opp uten at noen avslører at du visste om det,he-he.. Godt dem ikke skal komme,hadde blitt hett der da,vil jeg tro. Huff,for ei suppe. Trasig at det skulle bli sånn,Doffine:-( "Greie" svigers også,eller har dere bare dårlig kontakt fra før av,en sånn nøytral greie?
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. juli 2007 dere kan jo lage ramme madrass ut av det da:-) tihi.... skal stase meg sikkelig opp:-)) blir så fin atte... tihi... svigers har aldri godtatt meg, og vil heller aldri gjøre det.... er ikke fin nok for sønnen dems.... men de får heller ikke treffe sine barnebarn med slik instilling... Og jeg taper ikke noe som helst... de taper masse. Også den nye familien til pappa de er for meg luft... de ekstisterer kun under navn,,, hepatitt og virus:-)
Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 Hihi,ja,får si at det er sånn vi har det på det hippe,trendye østlandet! Åh,du blir sikkert nydelig,og så med DET overraska uttrykket når de roper SURPRISE!!!! "åhhh,alt detta,for MEG! Jeg har da aldri... ikke skal vel jeg?!" Hahaha! Fin og fin,de kan kjøsse seg i ræva og passe sine egne saker da! Klarer dere fint uten dem! Men synd for dem at de går glipp av Doffine,de går glipp av verdens beste Doffine,nemlig! Vi kan være ekstrafamilien din her på Slemmis,vettu!
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2007 snille ellimin..... snufs.... er koselig å ha reservefamilie:-)) er reserve familie som har stilt opp der familien har svikta hver eneste gang:-) blir jo ganske moro i morgen:-)) heheheheheh.. jeg øver som faen her jeg for å få det perfekte overraska ansiktet:-)))
Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 He-he,syns jeg ser deg! Du får be sambo filme deg,spare til senere! Å tenk nå skal dere reise vekk om ikke så altfor lenge! bort fra regn og drit og hiv og hepatitt og hele ruklet! Fy fader,det er kjedelig å vaske og sånn:-( Snaaaart ferdig med kjøkkenet,og badet er tatt,utenom dassen. *pjuh* *tørke svette og tårer*
doffine Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 27. juli 2007 jeg tok kjapt inni speilskapet mitt nå.. på badet-)) og der lyste det to savnede ringer etter meg... tihi.... der lå de jaggu lurt.... jeg skal snart lage litt middag også jeg... blæh... men jeg har hvertfall hengt opp tre maskiner i dag:-)) så nå får jeg rene klær:-)) Også har jeg fått pakke i posten av kusina mi:-)) en pose seigmenn og en sånn roll sak fra haribo.. tihi... Jeg prøver å slette all kunnskap om hele virusgjengen.. så lenge de ikke gjør meg bra, så trenger jeg ikke ense dem en tanke engang... uff.. dassen er et ork å vaske...
Serial mom Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 HURRA!!!!!!!! endelig dukka de opp! Åh,nå ble jeg glad på dine vegne,altså! Visste vel at dem ikke var vekke! (man kanskje du skulle gjemme dem en liten uke,ifall sambo har planert en erstatningsgave... trallalla) Så digg å få godis i posten da,namme! Har masse godis her,men har ikke hatt så lyst på,så det ligger å dør i posen sin... Så,nå skal bare kjøkken,gang,soverom,kontor og kjeller støvsuges.... Mannen min skal vaske dass og gulv når han kommer hjem! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå