Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 7 år i dag Mimrer om dagen da jeg fikk godgutten- stor og kraftig. Han har fått fotballsko, fotball og fotballtrøye og fotballdvd.... Ensporet??? Så håper vi at vi ikke blåser bort, for i dag er det den store blåsbortdagen i Stavanger..
♥Snulder Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer med gutten din!! Vokser fort disse små
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer med stor gutt idag:-) Tiden raser avsted med disse som en gang var små og tannløse;-) Og om det er noen trøst så blåser det masse her også:-) Ha en fin dag!
Plutseliten :) Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Hipp hurra! Gratulerer med dagen til en stor gutt
Karomamma Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer med dagen til gutten!! Fotball er kult!!!! Både for 7-åringer og 41-åringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå