Gå til innhold

barnetrygd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer denne automatisk, og i tilfelle når?

fikk en datter 22. juni, så jeg lurer jo på når man evn får første gang, og om jeg må melde fra et sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil nok få nå i august, da kommer det dobbelt opp. Må ikke si ifra, kommer automatiskt

Skrevet

Du får barnetrygd fra måneden etter barnet blir født, det vil si at du skal få det nå til uka. (Kommer ofte den siste i mnd). Hvis du ikke får kan du ringe nav, det hender de er litt treige. Men du får etterbetalt altså, hvis du ikke får i juli.

Skrevet

Så nå det stod juni, da vil du nok få nå da. For juni og juli mnd, hvis jeg ikke husker helt feil

Skrevet

Ikke bare treige, de "glemte" meg, hehe.... Fødte i mars og ringte nå i slutten av juni.

"Oi, har du ikke fått....?"

Skrevet

vil jeg få for juni også, når hun ble født så sent i mnd?

hadde helt glemt barnetrygden jeg, så deilig, for her er pengeboka slunken nå!

Skrevet

Du får ikke barnetrygd for den mnd ungen blir født i. Min er født 6. og jeg fikk ikke for den mnd uansett.

Skrevet

ok, da skjønner jeg! virket jo mer logisk det!

men altså, får penger for juli da. tøfft:)

Skrevet

tror ikke du får før i slutten av juli,jeg fikk ikke den mnd han ble født,ger er det siste dag i mnd,og jeg fikk brev om hvilken kontonr barnetrygden skulle inn på,og jeg måtte komme til dem med svar på dette brevet,jeg skrev kontonr til gutten min men det kom inn på min,og permisjonspengene som skulle komme på min konto kom på min manns konto og i tillegg hadde de stilt ned skatten med 5 % uten og si noe....dritt nav sier jeg er noe galt hele tiden der.

Skrevet

Denne mnd hadde de forresten glemt og trekke skatt....er det mulig har bare hatt permisjon 1/2 år til nå så det blir sikkert flere turer/tlf til nav fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...