StorkeMammaen Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Samme om det er 3 eller 4 hjul. Lett å pakke sammen og putte i bil. God å trille, både på asfalt, butikker og turstier Duovogn Stor bagdel Stort understell, lett å komme til. Lufthjul Justerbart håndtak. Full sitte og ligge stillig i sportsdelen. Dette er noen av mine ønsker, men kom gjerne med anbefalinger selvom det ikke passer. For jeg har jo ikke peiling på hva som er nødvendig!!
lille je Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Emmaljunga city jet synes jeg passer til alt det der... Bortsett fra at bagen kanskje ikke er så stor. Men jeg fikk nedi voksipose og stor gutt til han var over 6 mnd da, så så fryktelig liten er den vel heller ikke....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har Teutonia Mistral Sport og er KJEMPEFORNØYD, selv nå når snuppa er 2 år. Det er kombivogn, kjøreretning kan endres uten å flytte på bag/sportsdel (vender håndtaket liksom), høyderegulerbart håndtak, 4 hjul, gooood plass til unge og dyner og bamser og sånt. Ikke kjempegod lasteplass under, det er det eneste jeg savner.
It's all about me Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Bortsett fra at det kan være trangt å komme til kurven under når sportsdelene er på oppfyller TFK Joggster Twist alle de kravene. Den har blant de største bagen og sportsdelen på markedet. I tilegg er den super stødig og har håndbrems.
Sjefsmegga Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Simo har gode vogner... Ikke av de billigste, men de er romslige i hvertfall.. :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 TFK Joggster Twist! Den blir pitteliten sammenlagt, fantastisk å manøvrere, bagen er 82 cm lang, sittedelen er 105 cm lang. stoor og god! :-) det er en robust og stabil 3-hjuling! Absolut å anbefale! du kan se den på www.barnesikring.no eller www.buggy.de
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Bugaboo cameleon skal aldri bytte den bort.. Beste vogna noensinne.
StorkeMammaen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2007 Hm, leser på nettsidene at den eneste TFK som sittedelen kan vendes begge veier er TFK Pro 3. Er det en grunn til at dere ikke har valgt den?
dumme mamma Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Da har jeg ett kjempegodt tips! Emmaljunga Duo Edge Kombi!!! - Kjempestor bag, brukte den til hun var over 9 mnd, men kunne godt brukt den lenger. - veldig grei å legge sammen/ fra hverandre selv om den tar litt stor plass i bilen med bagen - kan velge mellom understell, men med sportsunderstell har du vendbar vogn, med bremse på begge sider, store gode luftdekk og stor lomme under - justerbart håndtak - full ligge og sittestilling i sportsdelen - rygg så man kan "sitte" i bagdelen - lufting under madrassen og god tykk madrass - vuggefunksjon på bagen - integrert myggnetting You name it, kjøpte i tillegg Emmaljunga sin ullpose til og dermed er vognen helt fantastisk!!!!
uuups:) Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 HAr oså denne og er kjempefornøyd!!!! eneste jeg savner er større lasteplass under og, men når jeg har sett på andre vogner så har ikke de noe større plass under de heller!!!
*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Bugaboo Cameleon - en vogn, som etter min mening, har ALT:o)
StorkeMammaen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2007 Hm, har lest at veldig mange er fornøyd med denne vognen.( bugaboo cameleon) Men jeg klarer ikke å se for meg at det funker med sånne hjul i skog, i snø, over brostein, grusete vei. Heller at den er god på kjøpesenter og lignenede underlag?? Men så har jeg aldri prøvd heller da! Jeg bor ikke i byen så er avhengig av gode kjøreegenskaper på mange typer underlag.
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 One Tree Hill Urban Jungle Fantastisk god å kjøre!! Blir liten og veier kun 10 kg. Har god plass under for bæreposer, pledd ol. Ellers oppfyller den alle kravene dine bortsett fra at bagen ikke er den største på markedet. Men når barnet ditt er 6-9 mnd vil den helst sitte uansett, så da er det jo like greit å bytte til sportsvogn i alle fall...
*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 Hvis du går inn på www.nybaktmamma.com på vogndebatten får du svar på ALT du lurer på ang denne vognen - er mange Bugaboo-mammaer der inne;o) Det er jo egne vinterhjul som en kan kjøpe utenom til denne vognen - da skal den bli som en vanlig firehjuling, bare myyyye lettere. Den veier jo bare 9 kg komplett, og det er jo ingenting for en bag/sportsvogn - i tillegg har den en av de største(om ikke DEN største) babybagen på markedet. Da jeg kjøpte men fikk jeg beskjed av hun som solgte den at det ikke var nødvendig med vinterhjulene - at de små kom seg over både snø og grus mye greiere enn man skulle tro + at sliter en med å komme frem er det bare til å låse de små hjulene og vippe håndtaket over sånn at de store hjulene kommer foran - da kommer den frem overalt - så jeg har ikke tenkt å kjøpe vinterhjulene... Bor ikke i byen jeg heller, forresten....babyen er ikke kommet enda, men jeg har prøvd sportsvognsdelen med storebror på 2,5 år oppi og den er like lett å trille med han oppi som tom:o) Han hadde god plass oppi og satt som en konge;o)
summer85 Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 Basson Duo Roma.., er helt super vogn.. kjempe lett å legge sammen, tar ikke sånn kjempe stor plass. utrolig god å trille både i grus og asfalt, (men velg lufthjul) baggdelen er stor og romslig, i forhold til mange andre vogner, sammenlignet da vi kjøpte den. kan sette opp ryggen i flere hakk, både i sportsdelen og bagdelen. den er også ikke så værst i pris heller... absolutt å anbefale!!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 emmaljunga city cross ! Hadde TFK før ,men 3-hjuling var ikke noe for meg-..syntes den svingte for mye,rett og slett og minus for vanskelig å komme bagen under,stod ofte og plukket varene ut av handleposen og så oppi bagen. City crossen er kjempelett, du kan endre sitteretning + mm.Knallfornøyd:) så finnes den i mange lekre farger og med masse fancy ekstra utstyr. se: www.emmaljunga.se
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 Emmaljunga duo classic :-) Kanskje ikke den minste når den er sammenlagt, men demonterer du den riktig så blir den veldig liten. Og er bare verdens beste vogn!! :-)
mamma til c og d Skrevet 27. juli 2007 #19 Skrevet 27. juli 2007 Har hatt 8-9 vogner så langt og er mest fornøyd med de siste oth urban jungle, Kjempelett å slå sammen, en drøm å trille, stor handlekorg under. Ellers har den stort sett det du vil ha:)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 Tfk Pro 3 har en mye mindre sittedel enn joggster twist. Den blir heller ikke så liten sammenlagt.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #21 Skrevet 27. juli 2007 Jeg var veldig glad i Teutonia Y2K'en til førstemann. Har den fortsatt, skal ha den som ekstravogn/sovevogn. Har kjøpt Emmaljunga City Cross til babyen, men har ikke brukt den enda. Så jeg vet ikke om jeg vil anbefale den eller ikke. Søt er den i alle fall.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #22 Skrevet 27. juli 2007 Enig med tfk joggster twist jeg å! Har prøvd fire vogner på 9 mnd og endelig er jeg fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå