Gå til innhold

Alle dere som har jente eller venter jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå går jeg inn i en ny pp, og er intressert i å høre hvor ofte, hvilke dager i forhold til EL dere som har eller venter jente hadde sex?

Målet er å bli gravid å få en frisk baby, men hadde vært moro å prøvd på ei jente da gutta er på plass fra før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter jente og hadde sex ca 1 døgn før eggløsning:-)

Skrevet

:) Det er som kjent mannen som styrer dette. Tidspunktet for sex i forhold til el har ingen hensikt å spekulere i desverre. Dersom en mann har fått to gutter er det overveiende sannsynlig at den tredje blir en gutt også. Eneste trikset som kan være verdt å prøve er "å samle opp" sædceller over en laang periode før sex.

Jobber som gynekolog og har en del erfaring med par som ønsker et bestemt kjønn, signerer derfor med anonym så jeg slipper å være på jobb her inne hele tiden:)

Lykke til

Skrevet

Hadde bare masse sex hele syklusen vi - ca annehver dag fra mensen var ferdig til en uke etter el.

Skrevet

hmm...dette var rart anonym.

Har fått beskjed om at det er med samme mann sansynligheten er størst for enda en gutt om dere har gutt sammen fra før. Hun sier jo ikke noe om dette.

Og, at det er mannen (sædcellene) som bestemmer kjønn...men, guttesædcellene er raskere svømmere så om dere har sex på el-dagen er det større sjanse for at det blir gutt. Men om dere har sex par dager før el. er sjansen større for at det blir jente siden jentesædcellene er tregere, men mer utholdene enn guttecellene.Slik at el. til en viss grad er med på å avgjøre kjønnet. Men dette er da ingen garanti...ingen regel uten unntak som det heter.

Skrevet

Fikk jente hadde sex ca 1 døgn før eggløsning:-)

Lykke til

Skrevet

Hei og takk for svar1

Du som er gynekolog, og tipset om å vente leenge før vi skal ha sex før EL!

Skal vi ha sex bare en gang da eller skal vi ha flere ganger nær/på/under EL?

Skrevet

Jeg har også hørt at guttene svømmer fortere og jentene er mer utholdende, så dersom jeg ville hatt ei jente ville jeg nok hatt sex før el, og så ventet litt... ;) Mi lille pie venta nok allerede når el skjedde :) Neste gang skal vi prøve på en gutt, og da var planen å ha sex samme dag som el og i tiden etter :) Stemmer jo ikke alltid da, men det skader jo ikke å prøve :)

Skrevet

herregud da.. har dere kun sex på bestemte dager?? får å få et bestemt kjønn?? blir dere skuffa når det allikevel ikke virker? blir så frustret av dere som skal planlegge et bestemt kjønn.. sorry altså..

Skrevet

He he...det er da lov for folk å ha ønsker...er ikke dermed sagt at de blir skuffa eller mindre glad om det skulle vise seg at det ikke ble det kjønnet de håpet på denne gangen. Men de må da få lov å ha ønsker og spm rundt dette.

Jeg selv har ikke planlagt eller prøvd å planlegge kjønn...vi har begge deler fra før.

Skrevet

hei hei, her var det sex hver dag, ganger x antall ganger. venter ei lita jente vi ja:) lykke til med prøvinga:)

Skrevet

hadde sex hele tiden , ofte flere ganger om dagen og venter jente. var ikke planlagt så vet ikke helt sikkert om vi hadde sex på el-dagen, men regner med det...

Skrevet

hehe, jeg aner ikke, vi hadde sex en gang der det klaffa.. og jeg ble gravid.

har det noe å si hvor man er i syklusen, for å få en jente?

Skrevet

Hadde EL på en torsdag. Hadde sex mandag-torsdag 3 ganger om dagen..

Skrevet

inn å vente: det blir jente

inn og ut: det blir gut

hehe

Skrevet

Hadde EL på en onsdag så vi hadde sex man,tirs,ons og tor.Venter jente

Skrevet

hadde sex én gang den mnd , med kondom !!

Skrevet

Takker for svar! :-)

Skal man da ha sex bare en gang før EL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...