Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Ja, nå går jeg over i en ny pp og jeg er intressert i å høre på hvor ofte, hvilke dager dere hadde sex i forhold til EL dere som har eller venter jente? Er jo det store målet å bli gravid og få en frisk baby, men hadde vært moro å prøvd på ei jente når gutta er på plass fra før!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 jeg og sambo hadde sex en gang den helgen jeg trodde jeg hadde El ihvertfall... og her kommer det visst ei lita snuppe=)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 tusen takk for svar! Hadde dere sex i dagene før EL også da, eller bare den ene gangen?
de tre bukkenebruse Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 hei vi hadde sex 2 dager för egglösning og det blir en jente denne gangen:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Sex bare en gang, og når vi trodde jeg hadde eggløsning. Mannen skal visstnok "spare" sæden, jo lenger han klarer å vente med å tømme seg, jo større sjans for jente. Jentesædcellene overlever lengst. Lykke til med evt. jente. Kjekt med begge kjønn!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Det er jo helt tilfeldig om man får gutt eller jente. 50-50. Det er bare å ha seg, og om du blir gravid så får du enten det ene eller det andre kjønnet. Det er sånn det fungerer for alle oss andre.
BIM73 Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Ryktene skal ha det til: Kort inn og ut, da blir det gut(t) Lenge og vente (på utløsningen), da blir det jente He he he, vet ikke om det stemmer, men vår kveld "varte og rakk", og på ul trodde de det var en liten pike der inne Lykke til
januarbaby+maibaby Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 hva sier det kinesiske fødekartet deres da? DERE SOM HAR FÅTT VITE DET BLIR EI PRINSESSE? HAR DERE TATT RINGTESTEN PÅ MAGEN?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Hele tiden vi. Får jente i følge ul. Det heter seg jo at med mye sex produseres/dannes det mer x kromosom og det er disse som er dominerende når småfrøkner lages eller blir til:-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Jeg tror sånt bare er tull og tøys og overtro ! Har jente fra før , og vet ikke hva det er nå ! Kinesiske fødekart sa gutt sist ! Mage form tilsa visst gutt. Ringtest ...gutt Alle trodde jeg fikk gutt Og ut kom snuppa ;-) Så denne gangen blir jeg bare irritert over alle som tror jeg bærer en gutt ... bare pisspreik .... Sorry vet det ikke var dette HI lurte på , men måtte bare få det ut ...
kokosyklus Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Jeg tror ikke man kan bestemme noe som helst.. Får ikke gjort noe fra eller til får å få det ene eller det andre. Tror dere virkelig på dette jenter? Vil ikke ødelegge moroa da, det er jo artig å sammeligne, men jeg tror innerst inne ikke at det har noe å si hvor ofte, hvor lenge, hvor kvalm etc:)
Ranveig R Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 I tre pp hadde vi sex 2-3 dagar før forventa el, men det funka dårleg. Fjerde pp hadde vi sex annankvar dag gjennom den fruktbare peioden, og då sat spiren som eit skudd. Jente denne gongen, forrige gong brukte vi same "metoden" og fekk gut... )
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #16 Skrevet 29. juli 2007 Det er mye som spiller inn når det gjelder å få gutt/jente, og det hele blir nok ganske tilfeldig. Men jeg har også hørt at hvis mannen går lenge mellom hver "tømming" så er sjangsen stor for å få jente, da de overlever lengst. Det vil også si at hvis mannen er varmblodig og går ofte med varme baller, så vil dette også øke sjangsen for å få jente. Vi man ha gutt, så bør han spyle ballene med litt kjølig vann ;o) Men dette er jo bare rykter en hører rundt omkring, så ikke ta alt for god fisk )
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 31. juli 2007 #18 Skrevet 31. juli 2007 Har jente og venter gutt... Det er ingen forskjell i når vi hadde sex de gangene.... Begge gangene var på selve eggløsningsdagen....
Kariannekva Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 Jeg både har og skal ha jente. På nr 1 hadde jeg sex 5 dager før EL og nå dagen etter EL, så alt er vel mulig :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #23 Skrevet 7. august 2007 Til Rannveig R! Hadde dere hatt sex før den fruktbare perioden også eller bare nårdu var fruktbar?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #25 Skrevet 8. august 2007 Vi venter jente og hadde sex mandag,fredag og lørdag, hadde el på torsdagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå