Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hva gjør du da? Er med de, eller finner på noe annet...? En militærkompis av sambo kommer og skal ligge over i kveld.. Er så usikker på hva jeg skal gjøre! Interesserer meg langt oppi ..... det de snakker om liksom. Ingen venninner av meg som bor i nærheten jeg kan besøke heller. Tåpelig å sitte sammen med de? Eller skal jeg legge meg i senga på soverommet å se film... hehehe... Herregud..=P
sveis Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Sitt sammen med de en stund og vær litt sosial, og så sitt på DIB resten av kvelden. hehe.
Helnøtt med spire:) Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Vær inne på dib hehe...jeg sitter gjerne der med dem, hvis jeg ikke har noe annet og tameg til (men somregel så har jeg altid det:)
AneB Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg ville skygget banen... de har sikkert masse mimring å gjøre, og man føler seg jo bare litt til overs når man ikke interesserer seg eller deltar i samtalen. Når jeg besøker/treffer mine militærkompiser er det som regel bare de uten samboere/kjærester, og det setter vi ærlig talt pris på
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Spørs om kompisen er en jeg syns er koselig å prate med. Da prater jeg ei stund, eller stikker opp på "kontoret" og ser film eller dibber og sånn. Er det en jeg ikke har noe til felles med sier jeg hei når han kommer og stikker opp med en gang. Når jeg får besøk av venninner er gubben abre nede hvis han skal hente noe på kjøkkenet ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 "eller stikke ropp..." skulle være "OG SÅ stikker jeg opp..."
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Kommer vel litt ann på hvem som kommer det. Har en del felles kamerater da, så da er jeg med. Men stikker kanskje bort litt så de får snakket litt i fred. Er det noen jeg ikke kjenner, eller har interesse av, forsvinner jeg. Sitter på data, legger meg i badekaret, eller tar meg ein tur ut. Gjerne går en tur.
dama Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 vi har vel stort sett felles venner vi.. så vi henger sammen hele tiden.. bort sett fra et par venninder jeg har, når de er på besøk er han litt sammen med oss, ellers finner han på andre ting å gjøre.. jobbe på huset feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå