Gå til innhold

"Humpete" kjøretur


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er i uke 14 nå (kanskje lenger,er usikker,skal på UL på tirsdag).

Lurer på om det er farlig å sitte på med traktor til fjells?

Det humper og hopper noe innmari, skikkelige dunk som gjør at en mister litt pusten av og til. Er det farlig for den lille?

Har lyst å bli med til fjells i dag,men tør ikke før eg har fått svar fra noen som har litt mer peiling enn meg...

Dette er mitt første svangerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen være så snill å svare meg....? :S

Skrevet

tror ikke jeg vil sittet i traktor på en humpete vei men,om d er farlig vet jeg ikke.

Skrevet

Kan ikke direkte svare deg på det der..men jeg er i uke 28 og har akkurat vært på seiltur i 14 dager med ganske heftige bølger og vind - har ikke skadet noe det...

 

Skrevet

Er jo mange som rir lenge..det humper en del..men så på tivoli er det jo advarsler ved ulike karuseller ..at de ikke er for gravide..men vet ikke helt hvorfor..er usikker..ring jordmor og spør--

Skrevet

ridning er jo meget mere kontrolerete myke bevegelsder da, om man kan ri selvfølgelig.så det humper ikke:);)

man får ingen har støt og dunk..men det blir allikavel annbefalt å slutte å ri rundt 5 mnd..

 

jeg tror jeg ville vært litt foirsiktig med det, men ring legen din å spørre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...