Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei! Er i uke 14 nå (kanskje lenger,er usikker,skal på UL på tirsdag). Lurer på om det er farlig å sitte på med traktor til fjells? Det humper og hopper noe innmari, skikkelige dunk som gjør at en mister litt pusten av og til. Er det farlig for den lille? Har lyst å bli med til fjells i dag,men tør ikke før eg har fått svar fra noen som har litt mer peiling enn meg... Dette er mitt første svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Kan noen være så snill å svare meg....? :S
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 tror ikke jeg vil sittet i traktor på en humpete vei men,om d er farlig vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Kan ikke direkte svare deg på det der..men jeg er i uke 28 og har akkurat vært på seiltur i 14 dager med ganske heftige bølger og vind - har ikke skadet noe det...
Adelina2 Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Er jo mange som rir lenge..det humper en del..men så på tivoli er det jo advarsler ved ulike karuseller ..at de ikke er for gravide..men vet ikke helt hvorfor..er usikker..ring jordmor og spør--
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 ridning er jo meget mere kontrolerete myke bevegelsder da, om man kan ri selvfølgelig.så det humper ikke:) man får ingen har støt og dunk..men det blir allikavel annbefalt å slutte å ri rundt 5 mnd.. jeg tror jeg ville vært litt foirsiktig med det, men ring legen din å spørre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå