Helnøtt med spire:) Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 http://www.menneske.no/babygen/ Eldste jenta skulle etter dette hatt dette som navn: Ronja Minste jenta vår skulle etter dette hatt dette som navn: Aagot Deres da?
Vibbemor Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jenta skulle da hatt dette navnet: Marith Og gutten skulle hatt dette navnet: Njål
♥♥ M ♥♥ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hehe vittig. Aage hvis jeg skrev begge navnene til oss. begge har dobbelt navn men bruker kun ene. Når jeg kun skrev ene på oss, ble det Enver
It's all about me Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Er glad vi ikke skulle følge den. Navnet jeg fikk opp var så fælt at jeg ikke vil gjengi det her engang, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå