Gå til innhold

Sjekk dette!! Morsomt:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.menneske.no/babygen/

 

Eldste jenta skulle etter dette hatt dette som navn: Ronja

Minste jenta vår skulle etter dette hatt dette som navn: Aagot

 

Deres da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta skulle da hatt dette navnet: Marith

Og gutten skulle hatt dette navnet: Njål

Skrevet

Hehe vittig.

 

Aage hvis jeg skrev begge navnene til oss. begge har dobbelt navn men bruker kun ene.

Når jeg kun skrev ene på oss, ble det Enver :)

Skrevet

Er glad vi ikke skulle følge den. Navnet jeg fikk opp var så fælt at jeg ikke vil gjengi det her engang, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...