Gå til innhold

Sommerbaby-treff :)


Gjest

Anbefalte innlegg

NO er eg i Oslo, og har tenkt å bli her til ut i neste veke (skal ha dåp i Horten 5. august, så reiser nedatt torsdag eller fredag) Hadde vore kjempekjekt å fått til eit treff før det - har jo SÅÅ lyst til å treffe babyane (har jo berre sett magane...)

 

Ada er ikkje heilt sosial, slit framleis med denne kolikken, men satsar på at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir gjerne med på treff, men må se an formen til Einar litt. De siste to døgnene har han krevet pupp nesten hver time, og han vil helst ikke ligge alene, men bare være på armen eller i fanget. Satser på at han roer seg snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et treff på onsdag kl 13?

Om det er pent vær vil det være fint på Mecca, men er greit om vi har et backupsted i tilfelle regn....

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! "ny" her jeg... dvs, har vert å tittet innom, men ikke vert aktiv på innlegg!! men nå kjeder jeg meg litt og vil ut å leke.... er det plass til flere på treff??? har ei lita tulle som er født 18 juli, er dette juni eller juli bebisser som treffes forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig med på treff på onsdag-har ingen planer den dagen.

 

gullklumpene: Selvfølgelig er det plass til flere! Er litt forskjellige babyer som møtes. Er mest juni babyer, men også noen mai babyer. Spennende med en liten juli baby=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Eg er med på onsdag, skal lagre det på mobilen med ein gong :) Vi skal ha dåpssamtale med prest neste veke, men skal prøve å skjerme onsdag klokka eitt. Gler meg masse!!

 

Det går jo an å sitje inne på Mecca også? Eller den plassen Shoosa foreslo forrige gang - i Nydalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eventuelt Kjøkken og Bar på Youngstorget eller Chocolat i/ved SAS hotellet? Dei var anbefalt på "spisesteder"-debatten

 

www.kokkamok.no

www.chocolat.no

www.kjokkenogbar.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg - og min julibaby Johannes - blir også gjerne med på onsdag. Han sliter også med luft imagen og kolikk, så lille Ada får godt selskap.:) Kjøkken og Bar på Youngstorget er forresten stengt pga av oppussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig!!! vi kommer vi!!

 

hvem er dere forresten?? jeg er 27 (snart...) har en liten gutt på 20månder fra før, og ei lita tulle på 11 dager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg klarer å få vært med denne gangen. Ble litt skuffet forrige onsdag over at jeg ikke klarte å komme meg ut, men det ble som det ble. Dessuten er det lettere å rekke klokken ett enn klokken tolv. Er så mye styr å ha med seg baby ut! Kjenner jeg begynner å bli bra lei barnevogn egentlig, selv om det er digg å ha en gigantisk "håndveske" :P

 

Jeg er 24 år, og Lille Sky er 12 uker på onsdag. Født 9.mai, så hun blir vel den eldste ungen, av babyene i alle fall.

 

Akkurat nå er jeg på "ferie" på Fjellhamar, i huset til svigerforeldrene mine. Merkelig at jeg ikke trengte å reise lenger enn ett kvarters kjøretur, men jeg har skikkelig feriefølelse. Hjelper selvsagt at de ikke er hjemme da >.> Har som prosjekt å få plukket nok rips til at vi kan bruke det til dessert i barnedåpen, men stresser ikke med det.

 

Hehe. Merker jeg har masse å prate om :) Gleder meg til treff, skal virkelig gjøre mitt beste for å bli med.

http://yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/10_dager.html

Ser ut til at det bli fint vær på onsdag, så Mecca burde gå bra. Der har jeg ikke vært før, adresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mecca ligg i Østre Elvebakke 7 (rett ved eventyrbrua, som heiter Ankerbrua trur eg, men det er mange statuer av eventyrfigurar på den)

 

www.mecca.no

 

Eg er 23 år og har vesle Ada som blir sju veker på torsdag.

 

Kjenner at eg gler meg skikkelig til treff! Hurra! :) Kjem nok traskande med Ada i sjalet om eg kjenner ho rett, det blir mindre og mindre ligging i vogn altså - ho trivst betre "oppe" :) Men det er jo berre koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :-)

 

Chocolat v/SAS hotellet er ok, men stolene er ikke så gode å sitte på som kjøkken og bar (sofadelen).

 

Ang backupsted; kan vi si dersom det regner eller er utrygt for regn? Kjipt hvis halvparten møter på forskjellige steder. Eller alternativt kan noen legge inn en melding her samme dag og skrive hvilket av stedene vi møtes....?

 

Gleder meg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til at vi blir med vi også:) Men vi vil helst ikke på Mecca hvis vi må sitte inne altså, er litt avhengige av å få ha med vogna inn, og det får man ikke lov til der:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten 26 år, og lille Aila er født 18.mai:)

 

Må skryte litt av henne forresten: hun har nemlig rullet seg fra mage til rygg tre ganger nå=) sterke lille jenta mi!! Ho mor er innmari stolt altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo bra ut med været, så skal vi berre satse på å møtast på Mecca? Og så får vi heller berre tusle vidare om det pøsar? Det gjekk jo bra på Helios-kafeen når vi ikkje var så mange (og der kan i alle fall nokre av oss ta med vogna inn) - det er i alle fall like rundt hjørnet. Mulig at ein får ta med vogn inn på Con Gusto eller kva den no heiter, den italienske kafeen i Torggata (det er jo også like i nærleiken)

 

Fleire av oss har jo mobilnummera til kvarandre så vi kan avtale dersom nokon kjem litt seint. Og vi må jo ikkje gå frå Mecca presis klokka eitt, men vente litt på evt treigingar (kan godt vere eg blir ein av dei - alt tek SÅ mykje lengre tid enn ein trur når ein har liten baby!)

 

Funky at Aila har byrja snurre rundt. Skummelt kor fort det går altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mecca er supert om det er pent vær, men om det skulle regne trenger vi et backupsted som har mye plass og er villig til å la oss ta med vognene inn... Det kan bli en utfordring... o_O

 

 

Koselig at det ser ut til at vi blir mange, Martin og jeg gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Con Gusto var en god ide da. Der er det ihvertfall god plass, har vært der inne med vogn før jeg:) Det negative er at det ikke er no særlig gode stoler der.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm... litt forvirra nå jeg... hvor og når er det vi skal møtest??? er vist litt i ammetåke jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut til at det blir fint ver - det har jo vore ganske så bra i dag. Så vi møtest på Mecca :) Hurra! Gler meg masse!!

 

Har forresten sendt mail til ansvarleg for babybio på Saga kino om å sende Harry Potter når dei opnar babybioen igjen i september *håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er der plass til en til? jeg vil også gjerne bli med. Skal på kontroll med jonas kl 12.50 men dere blir vel sittendes en stund?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosofo - du er en knupp:) jeg vil se Harry Potter filmen!!! Håper de sender simpsons også!!

 

Babybio er kino som man kan ha med babyer, med dempet lyd og lys:) Det er en formiddag i uka, men nå er det sommerferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er fortsatt på ferie i Trondheim, så blir ikke med på treff denne gangen.

Håper vi kan sette opp et treff snart igjen, for jeg gleder meg til å se dere! Koselig at det er flere nykommere som melder seg på.

 

Kristine (32 år, med jente, 6 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...