Gå til innhold

Hehe...i går fikk gubben klar beskjed :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

NIks puling inntil vi finner et GODT alternativ, eller hvis vi ikke finner det til jeg får starta opp med nuvaring igjen etter amminga ( skal amme til ungen er minst 1 år)... Heldigvis skjønner han alvoret...så ingen sure miner. Han er enig i at 3 unger er nok. Vel..da gjennstår det å se da..om han tar hintet..nå synes jeg at han kan sterilisere seg siden jeg tross alt har bært fra ungene og født dem..pluss ammet. Hans tur å "lide" litt!

Tviler på at det skjer da...sukk...jaja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor forteller du oss dette?

Skrevet

Du kan jo be ham baere og föde neste unge da. Hans tur aa "lide" litt?

Skrevet

STAKKARS DEG, som har bært fram tre barn. Huff og huff! Kan du ikke ta minipiller? Det er jo litt ille å kreve at han skal kappe strengen da..Det er jo ikke sikkert det blir dere for all fremtid, selv om det er idyll nå?? Og STAKKARS DEG som må amme også...SYT-KJÆRRING!

Skrevet

Hehe...tror nok vi holder sammen..både i regnvær og solskinn. ;) Ikke har vi råd til å gå hvert til vårt heller for den del..det hadde blitt kostbart for begge parter er jeg redd...

Skrevet

Er så imponert over at du skal amme ungen i 1 år minst! Skulle ønske jeg kunne se hva som skjer i framtiden slik som deg...

:-o

Skrevet

Man kan styre sin framtid til en viss grad. Nå skal det sies at både jeg og samboren kommer fra familier der foreldra våre har holdt sammen i tykt og tynt også...og det påvirker oss endel. Vi har vokst opp med at man tar tak i problemene og løser dem..og at når man er to og har barn sammen så er det slutt på "meg-deg"....det er OSS som gjelder. Har man litt rett innstilling s fikser det meste seg :)

Har ammet de to andre i ca 9mnd..og skal gjøre som sist..ungen får puppen så lenge hun ønsker det...tvinger henne ikke hvis hun selv vil kutte ut.

Og hvis noen tror det at jeg synes synd på meg selv...som NN lengre oppe her skriver...vel..da tar de feil.. Jeg er jævlig heldig med det meste. Men ønsker ikke fler unger..siden jeg synes 3 er nok. Derfor er jeg hysterisk redd for å bli gravid ...siden abort ikke er alternativ for meg så hadde det blitt en unge til..og det føler jeg blir feil i forhold til de tre jeg har..har nok med dem og kjenner mine egene begrensninger. Tror rett og slett jeg ville litt en smule for stressa og irritabel til å fungere optimalt som mamma.

Skrevet

Men Ugla? I løpet av siste halvåret på dib har du vært på randen til å bli alenemor, erklært at nå var det over og ferdig-finito, og dessuten nevnt at du hadde litt lyst på en unge til etter denne. Da er det kanskje ikke så helt unaturlig at noen her påpeker at ting kan forandre seg?

Skrevet

Jeg har bestemt meg. Ingen flere barn her. (var vel muligens påtide) Da ordner jeg opp med meg selv. Man vet ikke hva som skjer. Jeg kan dø. Vil ikke frata gubben muligheten til evnt. finne en ny og få barn med henne. Nå satser jeg på at det ikke skjer, da.

Skrevet

Du følger godt med ser jeg...

Skrevet

Ehm.. hvorfor kan ikke du sterilisere deg, da..?

Skrevet

Hvorfor skal jeg gjøre det? Det er tross alt et mye større og dyrere inngrep for kvinner enn for menn tross alt. Dessuten så kan de fikse det igjen hos mannfolk hvis de plutselig skulle ombestemme seg. Uansett så har han sagt fra dag en av at han kun skal ha barn med en kvinne..og den kvinnen er meg. Uansett om vi holder sammen eller ei.

Skrevet

Du sa jo for noen dager siden at du kunne tenke deg en til om noen år. Skal du bytte ut gubben også da eller? Må vel det da hvis han skal kappe strengen

Skrevet

Vel..jeg har tenkt nøye igjennom det der..og jeg veit at jeg kommer til å bli frista..men det får bli med fristelsen.. :-) SKal være en rest igjen her til barnebarna også...når de kommer en gang..hehe..

Skrevet

Sant nok. Noen blir jo aldri ferdig med babysjuka. Jeg er nok en av dem jeg også desverre :-)

Kanskje det hjelper med barnebarn? Eller kanskje det blir enda værre

:-O

Skrevet

Du, Ugla. Er du klar over at det ikke er så vanskelig å finne ut hvem du er, kun ut fra innleggene du skriver på dette forumet samt alderen din? Lurer på om du tenker over dette, når du skriver sånne innlegg som her. Legger ut om veldig private ting, som ikke bare omhandler deg selv, men også mannen din. Blir litt flau på hans vegne.

Skrevet

Mulig jeg ikke har fått med meg alt men hvorfoe begynner du ikke bare på p-piller?

Finns jo p-piller man kan bruke når man ammer.

Ille kjedelig å ikke pule på flere mnd da;-)

Hvis mannen din er enig i å ikke få flere barn,så er kanskje ikke det å sterilisere seg så dumt.

mannen gjorde det her. Kjempe deilig å slippe prevansjon+ redselen for å være uplanlagt gravid.

Skrevet

Hvorfor skal ikke han få "lov" til å ha barn med andre? Har ikke du barn med en annen mann?

Forøvrig er jeg enig i at mannen må ta sitt ansvar og sterilisere seg etter en er ferdig med barn.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja, for ingen har jo skjønt hvem Ugla er sikkert???

Skrevet

Var det ikke ugla som påstod at hun hadde så høy IQ i en tråd for lenge siden?? Den må jeg jammen finne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...