Gå til innhold

Flere?

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som ikke får antall uker på vei her på bim, å stemme med det jordmor sier på kontroll?? Jeg ligger alltid en uke i forskjell... Skal begynne på min 31 uke nå i morgen, men i følge jordmor skal jeg begynne på uke 30...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her regner de uken du er i, JM regner fullgåtte uker... så du kan jo velge selv. men jeg veler fullgåtte uker.

Skrevet

Min jordmor sier alltid feil antall uker og dager når jeg er på kontroll...

alltid 5-6 dager feil...

Men d er jo slik på bim at en ligger 1 uke før tiden...så kanskje ho mener at du skal begynne på uke 30 når d står 31 på bim eller noe?? Sånn at ho mener begynnelsen på uke 30 er 30+1??

Har sagt fra t jordmora mi hver gang at nå er jeg feks 32+2(som jeg var sist).., men så finner hu d der hjulet sitt å sier"32+ 5-6 dager....frustrert!!

Skrevet

Hos meg stemmer det helt

bim sier jeg er i uke 36

og jeg er ferdig med 35+5 ifølge lege..

det er heeeeelt fornuftig det.. de sier jo det samme.. bare med ulike bokstaver

Skrevet

Ja det er litt frustrerende å komme til kontroll og trur du er så langt på vei, men så er jeg ikke det.. Men det er no bare snakk om en uke så.. Skal på sykehus på tirsdagen, kanskje jeg får no skikkelig svar der:-) Terminen min ble satt en mnd fram når jeg var på ordinær ul. Så dette svangerskapet blir jo bare lengre og lengre:-/ Men sånn som det ser no så kommer jentene mine en stund før :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...