Gå til innhold

Malt eller sviske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke startet å gi noe annet enn mme enda, men han er fortsatt litt treg i magen si stakkars, er det slik at man bare gir malt, eller kan jeg gi han sviskesaft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gir malt i nan`en til gutten min..

Skrevet

når jeg kuttet ut nalten å gidde et galss sviskepure til jenta mi kom avføringen regel messig hver dag. av og til to ganger til dagen!

Skrevet

Ja brukt malt i 1-2 måltider nå, han er 5,5 mnd. Men bruker du:snupp og mamma, sviskepure og kun melk til mat?

Skrevet

nei, jenta mi er snart 7 mnd og får både middag og grøt. litt sviske etter hvert måltid. men tidligere da hun bare fikk melk fikk hun 1 ts oppi hver flaske (6 flasker), men var allikevell eldig treg. men nå, etter å ha begynt me sviske fungerer det kjempebra:) så lenge han er så stor kan du jo prøve me sviske.. kan gi sviskesaft også.. malt kan i noen tilfeller virke mot sin hensikt. tror nok det gjorde det på datteren min!

Skrevet

1 ts malt oppi hver flaske skulle det stå!

Skrevet

Ja okey! takk for svar :)

Skrevet

bare hyggelig. jeg har selv stresset med det avføringgreiene. henger deg opp i at når egn gir mme så skal det komme avføring hver dag, men det gjor det ikke hos snuppa mi. men nå har det ordnet seg, heldigvis.. håper det kommer seg for dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...