kokosyklus Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 http://www.aftenposten.no/amagasinet/article1908001.ece Skrev for noen dager siden at jeg var lei meg fordi jeg følte kjærsten og jeg har glidd fra hverandre under svangerskapet. I går toppet det seg da han ble sur på meg for andre gang i løpet av dagen over en filleting. Vi fikk snakket masse om det i går og nå er jeg mer positiv. Vi skal bli flinkere til å gjøre hyggelige ting sammen fremover, for nå begynner kvalmen å gi seg. Han syntes det var trist å høre at jeg har vært lei meg så lenge og at jeg angrer på hele graviditeten. Han fortalte at han føler seg ensom og litt hjelpeløs da jeg stadig er så dårlig og han ikke kan hjelpe meg med det. At han derfor har reagert så annerledes i det siste. Samtidig har jeg trukket meg inn i meg selv og ikke vært noen samtalepartner for han i det hele tatt. Dermed fortalte han at han har gitt opp å starte noen samtale med meg. Jeg har syntes det har vært rart at han sitter foran pc HELE kvelden mens jeg er hjemme stadig vekk. Vi synes det er skremmende å se hvor fort ting endrer seg. Bare etter 3 mnd i gravidieten. Så denne linken på aftenposten nå, og jeg tenkte med en gang at sånn blir vi:) Kanskje det holder med ett barn? hvorfor skal man ha to hvis det tærer på oss? Tror vi har en spennende utfordring foran oss altså. Vi må være flinke til å ta vare på hverandre! Greier vi det kan vi få et fantastisk liv sammen! Måtte bare skrive det ned. Få ryddet hue litt:)
kath gutt07 & jente10 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Takk for denne!! Er akkurat samme hos oss..... Blir jo helt redd for hvordan det skal gå... Men jeg skal og vil sørge for at det ordner seg!
kokosyklus Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Det er så godt å høre at det er flere! jeg trodde dette skulle være en tid med masse hygge, istedet ble det litt annerledes! Det viktigste er at vi snakker med kjærsten, så fikser det seg så lett:) Jeg tenkte ikke over at han heller ikke har det lett i denne perioden. han er jo en del av det han også, men lett å glemme når kvalmen og ubehag gjør meg selvsentrert.
kath gutt07 & jente10 Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 vi skal i hvert fall prøve.... virker som det er bare meg som merker det hos oss.... Men da skal i hvert fall jeg gi alt, så gjør jeg i hvert fall min del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå