Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 jepp det samme skjedde her .... utrolig glad for at jeg reiser til syden snart
Twig Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Sommer? har ikke hatt noe sommer, gått rett på høsten her
snowstorm73 Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 er lei dritværet. tror nok at jeg MÅ bestille fly til syden i begynnelsen av september (klarer ikke den ekstreme varmen som herjer der nå)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå