Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Skal fly med SAS innenlands, må vi ta med fødselsattest som legitimasjon, eller trengs det ikke? Vi voksne må jo vise, men hva med småtten. SAS gidder visst ikke svare på mailen min, men noen her som vet?
Piipii Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Vi har aldri hatt med noe sånt når vi har reist med datteren vår. Hvis de ikke svarer på mailen din, så kan du jo ringe å høre også da. Men som sagt så har vi aldri gjort det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå