Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det har jeg,absolutt Ikke Kommende Mens!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en fin helg :)

Mange klemmer fra Skifer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg signerer her skifer !

Din mens skal absolutt ikke komme.

Alle tante vibber kan forøvrig sendes hit,da

jeg trenger mensen i forbindelse med fryseforsøk...!

Positive tanker din vei skifer...

:o)

Skrevet

Da har jeg både signert, sjelt henne ut og kommet med andre heftige trusler til henne! Hadde jeg vært henne, hadde jeg ikke turt vise meg på lang, lang tid!!

8-D

Skrevet

Tusen takk jenter:)

Skal fyre av en test i morgen,for etter dette tør hun garantert ikke vise seg..jeg har bedt henne ta turen til optimist som vil ha henne;)

Da går vi for POSITIV test i morgen:)

Ha en fin kveld:)

Skrevet

Hei Skifer!

Her krysses det for positiv Skifer-test i morgen!

(Jeg lurer på om ikke tanta di er her hos meg jeg? Hu var nemlig veldig fremmed denne gangen. Er hu ekkel og plagsom? Vi har en blodig kamp og jeg tror neppe hu vil være istand til å gå på besøk på lenge, lenge, lenge etter dette.)

Klem fra

Skrevet

Nå er det jammen meg din tur snart vennen :).. krysser alt jeg har for tiden.. oi.. kan snart krysse puppa for deg og ;).hihi. lykke til :)

Skrevet

Hi hi..krysse puppa du liksom :)

Takk for tilbakemelding jenter,skulle ønske jeg kunne skrive om knallpositiv test i dag,men det kan jeg nok ikke.

Men ingen tante enda heller da,så får bare se hva som skjer,har fler tester liggende(av typen billligstrips).

Klem

Skifer

Skrevet

Jeg heier på deg Skifer!!!! Du må holde oss oppdatert. Jeg tenkte ta med meg din møkkatante på ferie. Vi har pakket bilen og er på vei mot danmark. Der kan hun være og holde danske damer vedlike noen år...

Klem

Skrevet

Tusen takk MB det var snilt av deg,ha en fin tur til danmark og fortell min tante at hun godt kan bli der for alltid:)

Mange klemmer

Skifer

Skrevet

Hei på deg,vennen:))

Nå krysser jeg fingre for at du får en knallpositiv test i løpet av helga, det fortjener du nå:))

Jeg tror jeg netopp har hatt en tidlig SA jeg..men er snart ferdig å blø nå..

Skulle jo begynt på Pergo denne gangen men har i tilegg til alt annet fått både bihule og halsbetennelse+ at hvis dette var en SA så er det kanskje ikke så lurt å begynne på Pergo`n akkurat nå....

Så da venter jeg litt med den!

Men hååååper at du kommer med positive nyheter veldig snart:))

Masse helgeklemmer fra

Skrevet

Huff optimistvennen da,*synessyndpåogtrøster*..

Om TR dukker opp denne mnd hos meg og så blir det Purvis besøk og pergo på både meg og gubben også.

Kun en skygge på BT i dag og det murrer så tror nok tante er underveis..selv om jeg fremdeles håper..er håp i hengene snøre ..ikke sant ;)

Vel nå får vi gjester om få min,så må hive meg i dusjen.

Klem klem fra Skifer.

Skrevet

Dette er spennende, skifer=)

Håper virkelig at tanta holder seg borte, og at du får knall positiv test i løpet av morgendagen!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

klem

Skrevet

Takk takk:)

Ser jeg hadde en liten skriveleif i et innlegg litt lenger opp,det var jo vilsågjerne som skulle få tanta mi,optimist har nok med sine egne blødninger..men det ser ut til at hun fant veien til vilsågjerne uansett;)håper bare det ER min som har reist til henne nå da.

Ikke tantebesøk enda hvertfall,men jeg fant ut at testen jeg tok i dag var den siste,så da blir det ingen testing i morgen.

Hååååååper den dumme tanta fortsetter å holde seg unna,selv om det murrer og murrer..håå vil ha positiv test jeg,dumme tester som ikke skjønner det,like greit at jeg ikke har fler av den sorten kanskje..

Skrevet

Jeg tror kanskje det er din tante jeg har fått skifer-

hun er nemlig litt ugjennkjennelig :o).

Skal holde godt på henne her jeg,slik at du kan ta deg av

jobben å tisse på pinne og få blått kryss :o).

Jeg håper og tror det er din tur nå skifer vennen !

God klem

Skrevet

Hvordan går det skifer? Har faenskapet dukka opp enda? Husk det et håp i hengende snøre, jeg testa først positivt 10 dager etter ikm med snuppa.

Jeg kan med det samme(ikke for å være pesemistisk assa) fortelle deg at Dr.Purvis har ferie fra i morgen og frem til mandag 20 august.

Håper tanta rett og slett har dratt til HELVETE, for det er der pakket hører til!!!

klem og lykkeønskninger fra

Skrevet

FOR en natt,jeg har sovet helt ufattelig dårlig.

Var ganske sikker på at tanteskrellet skulle dukke opp iløpet av natten slik som det strakk og stakk og styra neddi der ,men det gjorde hun ikke,det kjennes slik ut enda og jeg farter frem og tilbake på do,men ingen spor av henne foreløpig.

Jeg var tidlig på apoteket(da de åpnet) for å kjøpe test,kjøpte en enste Clearblue i "ungdommelig"??? overmot..

Men fikk jeg det knallblåe krysset jeg håpet på da,nei se det gjorde jeg ikke,om jeg skal være vært snill mot meg selv så kan jeg "se/skimte" en svaaaaaak strek der.. svak strek i dag 2 dager over ikm,det er vel uansett ikke positivt,jeg mener virkelig svaaak,skyggeaktig,innbildt sikkert til og med,nei den er nok negativ,jeg bare nekter å innse det,jeg vet jo når el var så hva min tante driver med er jammen ikke godt å si,kjedelig å vente sånn hvertfall,veksler mellom et magert håp og frustrasjon over at hun ikke viser seg når jeg ikke får noen positiv test alikevel...blææææææææææææææææææææææææææææ!

Sånn nok om meg for i dag tror jeg,skal rapportere om tanta kommer iløpet av dagen.

Klem klem

Skifer

Skrevet

Min strek var veldig svak når jeg testet, hadde egentlig bare tenkt til å slenge hele greia litt irritert i søpla, men så gikk det opp for meg (etter å ha lest bruksanvisningen for ørtende gang) at en svak strek også er positivt resultat. Og nå har jeg fin rund mage og er 24 uker på vei.

Det er fortsatt håp om at tanta holder seg unna.

Skrevet

Hmmm - mystifistisk skifer.... vel - så lenge tanta holder seg unna er det fortsatt håp!!!!

Tror kanskje hun har kommet til meg.., fordi tanta mi har fått besøk av gamle kjente før hun drar igjen...her er det full fest....

Krysser fingrene for at skremselet holder seg borte - og at neste test blir helt klar og tydelig med kryss på=)

klem

Skrevet

Jeg er spent..... :o)

Skrevet

Ønsker deg lykke til og tr til Blokksberg, der hun kan brennes på et bål, selv om det ikke det er det heksene gjør i Blokksberg.

Skal selv teste i løpet av uka om kjerringa ikke dukker opp!

Ha en flott kveld, og skal krysse fingrene for deg :) Nekter å krysse bena, da det kan vanskliggjøre en ev. babylaging.... :)

Skrevet

Hei skifer! Håper så inderlig at tanteskremslet holder seg langt unna, og at den svake positive streken neste gang blir skikkelig sterk. Så lenge tanta holder seg borte er det i hvert fall håp. Krysser fingrene og maner tanta til å holde seg langt borte.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...