Gå til innhold

Spm. til alle fødeklare =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger er dere oppe på wc i løpet av en natt?

Finnes det noen "der ute" ;) som sover hele natten gjennom?! I tilfelle mottas "oppskrift" med stor TAKK!!!! =))

Er selv oppe minimum 5 ganger, og det har jeg vært så lenge jeg kan huske.....slitsomt ----------> ZZZZZzzzzzzzznååååååårrrkkkk........(og det gjør jeg visst til gangs c^,)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oy. da er vel jeg litt heldigere. er nok oppe 1 gang iallefall, noen netter 2 men som regel ikke mer enn det. dette er uansett slitsomt, og det å vokne innebærer som regel også at jeg samtidig er sulten og har halsbrann :(

Skrevet

to dager til jeg er fødeklar da men.. jeg er oppe 0 til 1 gang pr natt og det er sikkert fordi jeg ikke drikker så mye på slutten av kvelden :)

men vet ikke sikkert da

Skrevet

oppe ihvetfall3- 4 ganger ofte mer også.. men nå er jeg av de som våkner og kjenner jeg minste antydning til at jeg må tisse så måå jeg opp..hehe

slitsomt ja, mennå er det ikke mange nettene igjen får jeg håpe....:) termin 13 aug.

Skrevet

Er aldri på do om natta jeg. Vet ikke om jeg gjør noe spes?? Men er veldig tissetrengt når jeg våkner ved 6-7 tiden da...

Skrevet

Jeg er oppe 1 gang om "natten" det vil si ved 6-7 tiden om morgningen... vet ikke akkurat hvorfor jeg ikke er oppe oftere, men snuppa mi ligger i seteleie så kan hende det har noe med saken å gjøre...

Skrevet

Har vurdert å ikke drikke så mye.....men er jo tørst og da....og sitter jo her på bim noen timer.....både dag og kveld.....og da går det ned en del vann.....og det må jo ut igjen =)

Til dere andre.....dere er kjempeheldige......!!!!! Blæra mi er jallfall full....men er vel bedre det enn at jeg er full?! ;)) *hehe*

Skrevet

jeg slutter å telle etter 5 gang jeg er på do... så jeg er det ofte! noen ganger vurderer jeg å bare sove på do.. hehe

Skrevet

På do sikkert 10 ganger hver natt! Er helt ekstremt! Dessuten må eg på kjøkkene og bøtte nedpå melk hver gang eg våkner og (kanskje en forklaring på alle doturene hehe;)) Har så sinnsykt halsbrann!!!

Skrevet

har vært på do en-to ganger om natta stort sett hele svangerskapet, men nå har det økt på litt... både dag og natt:-)

Skrevet

Slik det ser ut .... er vi selvforskylte vi som er storforbrukere av vann og papir om natta ;)

Jaja....det kommer tider etter disse....da det er andre ting som holder oss våkne om natten... =) Får se på det som en slags trening.... ;))

Skrevet

Sjelden jeg må opp, maks en gang. Lurer på om det har endel med hvordan magen er i fht kroppen og variasjoner i om det presser mye på eller ei, rett og slett. Slitsomt selvsagt- men kanskje vanskelig å gjøre så mye med...

Skrevet

jeg er oppe sånn ca 5 ganger jeg også, men jeg drikker mye vann om natta...våkner ofte av tørste også... har ei vannflaske som står ved sengen og bruker å fylle den på to ganger om ikke mer bare om natta=P hehe... så jeg er mye oppe for å si det slik;)

Skrevet

Jeg er nok oppe pluss minus 3 ganger i løpet av natta ja=)

Skrevet

Jeg sover som en stein gjennom hele natta! Våkner endel ganger i 6-tia, så tissatrengt at jeg såvidt kommer meg ut av senga. Drikker MASSE vann i løpet av dagen, så jeg tror ikke det har så altfor mye å si på nattesøvnen.

Skrevet

Det spørs om det ikkehar med hvordan barnet ligger.....og kynnere....innimellom så er d jo faktisk slik at jeg lurer på om jeg rekker wc......

Uansett....PLAGSOMT!!!!

I kveld har jeg nesten ikke drukket.....bare spist en halv melon.....*hihi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...