Peppermynte Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Det blir 16 mndr mellom mine og jeg ønsker kjøpe en søskenvogn. Hadde i utgangpunktet tenkt å kjøpe en tradisjonell brio/ simo/ emmaljunga tvillingvogn med en softbag oppi, men det er jo vanvittig trangt til den som skal sitte. Har prøvd i butikken med soft bag og etteråringen min, og ettåringen min må nesten bøye seg til siden for å sitte. Men forstår jo at noen bruker disse vognene som søskenvogn, men skjønner ikke hvordan. Så er det easywalker, oth og andre trehjulinger. Da får jeg ikke babyen vendt mot meg... Det synes jeg er litt dumt! Kan jo kjøpe en hardbag og som er vendt mot meg, noen som har god erfaring med dette? I det hele tatt, er det noen som har kommentarer, anbefalinger på søskenvogn?
storbil Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hei:-) Jeg strevde også med dette. Mellom mine er det 2 1/2 år og jeg måtte da ha en vogn som det var plass til den nye babyen og storebror. Jeg hadde veldig lyst på oth, men den ble altfor høy for meg. Og syns den også er ganske dyr. Jeg kjøpte meg en tre-hjuling som heter childweels. Den har en hard bag som vender mot meg og storebror sitter og ser fram. Når bagen er for liten byttes bagen ut mot setet som hører med og front bøyle festes på. Denne vognen har jeg brukt nå i noen mnd og nå vil storebror bare gå. Han skal også begynne i barnehagen så da faller behovet bort. Så om du er interesert så selger jeg vognen for 3500,- Da er det med regntrekk og en hardbag. Regulerbart handtak og stor oppbevaringsplass under vognen. Har annonse på finn.no Har vært kjempe fornøyd med denne vognen. Vennlig hilsen Storbil
storbil Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Glemte å si at ryggen kan legges nesten helt ned for barnet/barna i setene. Det syns også jeg var veldig viktig. Og at du kan kikke ned på dem gjennom et vindu i kalesjen og dekke d til. Uansett, lykke til med valget ditt. Viktig at du får en som dekker dine og barna sine behov:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå