ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Venter nå på barnevakten skal komme og jeg må inn for en sjekk. Har hatt mensenvondt siden i går og er 30 uker i morgen. Er skikkelig nærvøs nå siden jeg fødte i uke 31+5 sist... Håper noen kan komme med oppmuntrende ord.....
Tpop Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hei du. Ville bare si lykke til:) Skal kryssefingrene for deg:) Har også hatt en del "menssmerter" den siste uken, men har nå ikke sjekket det ogikke har det skjedd noe heller da:)Begynner det i dag også tenkte jeg at jeg skulle ringe en tur på føden(er33+5 jeg da), men et spm, har du konstante menssmerter eller kommer det og går?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Hei. Da er jeg tilbake og det gikk kjempe fint =) Det begynte i går egentlig også har jeg hatt det i dag. Hadde egentlig ikke lyst til å reise til sykehuset, men siden jm har ferie så ringte jeg dit da. De kommer å går, kan ikke si at de er konstante, men det er ikke langt unna heller. Det føles ihverfall at det ikke er så langt unna. De ville ha meg inn for å sjekke livmorhalsen slik at ikke "mensensmertene" hadde innvirkning på livmorhalsen. Lykke til til deg også da. =) Hold meg oppdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå