Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Eg er så letta, heilt utruleg! Eg var så nervøs for at noko var gale, eg sov nesten ikkje i natt!! Jordmor var heilt fantastisk, kjempe hyggeleg og tok seg god tid til å visa kva alt var og litt meir. Babyen var sunn og frisk:-D Så fortalte ho og at ho var 99% sikker på at me får i lita jente!!!! Eg er så glad for at alt var bra!!!!!!!
kokosyklus Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 GRATULERER:) Så godt å kunne slappe av litt fremover:) Kos deg!! Nå kan du begynne å glede deg for alvor:)
Mc Mum Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hipp hurra!! Deilig å se at alt er bra! Gratulerer så mye:-)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Prinsesse fakter på vei Gratulerer til dere begge.
*snart mamma til 2* Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Så bra at alt gikk bra=) ingenting er værre enn den ekle følelsen før man vet at alt er bra! var på UL i dag jeg også, det var en helt spesiell opplevelse! Jordmora sa med 100% at vi får en gutt=) Hun fikk så utrolig fint bilde det det ikke er noe annet enn en gutt! det er godt å være sikker når man først skal vite kjønnet!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Takk:-) Så kjekt at alt var bra med deg og! Gratulerar så mykje med gut!!! Eg er så glad det er overstått og alt var bra, så eg flyr i 7. himmel nå! Jordmor sa at ho lot ute ein prosent, men det var berre for at ingenting er 100% som ho sa... Me såg babyen i profil, då ho teikna opp kvar gutetissen hadde vore, om det hadde vore ein...hihi, ganske løye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå