Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 LIvmora mi har vært knallhard siden jeg stod opp i morrest. Nå begynner jeg å bli bekymret. Hva skal jeg gjøre?
Mor til en stor og en liten Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Kan være kraftige kynnere du har, men syns du skal ringe lege eller jordmor om du er bekymret!
PrincessElisabeth Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 ta kontakt med legen eller jordmoren ja, men vil bare si at den siste måneden gikk jeg rundt med hard mage/hard livmor så jeg kjente ikke når jeg hadde kynnere på magen.
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Da har jeg vært hos legen og på ultralyd. Spiren er i superform, men mora er det verre med. Har mitt livs første urinveisinnfeksjon. Hvem tenker på slikt når man ikke vet hva det er. Takk for trøsten Mor tel en snart 2
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 så flott at alt sto bra til =) kjipt med UVI'en da... god bedring =)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Takk skal du ha. Nå er det ferie stemning så lenge spiren er i orden.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 er det pga uvi at du hadde så hard mage, jeg føler også av og til at jeg har evig-varende kynner, som ikke slipper taket, men etter noen timer slipper det. Tok det opp med jordmor, hun mente jeg bare var stinn, og siden det ikke gjorde vondt så var det ikke så mye å gjøre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå