katlinka Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Skal samles en gjeng ikveld, jentegjengen. Spise, spille bowling. Har ikke snakket med min beste venninne siden jul. Hun kom med gave til jenta mi, men husket tydelig ikke hva hun het. Prøvde ringe henne når hun var hjemme sist, men tok ikke tlf.Hun har heller ikke ringt meg. Nå fikk jeg vite at hun også kommer ikveld, og jeg syns det blir veldig rart... uff... ta på meg maske og dra og bare ikke bry meg? Mest lyst å bli hjemme nå...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Mulig jeg er litt treig, men skjønte ikke helt problemstillingen. Om dere er en hel gjeng som samles, gjør det vel ingenting om det kommer ei som du har hatt mindre kontakt med nå enn tidligere? Om noen ikke ringer tilbake, er det som regel en enkel forklaring på det:0)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Herregud for ei venninne :-S husket hun ikke navnet på datteren din??? Bare drit i henne, det er jo hun som skal være skikkelig flau,regner med at de andre jentene som kommer også synes det er fryktelig rart at hun bryr seg så lite om barnet ditt..
katlinka Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Vel, er/var en veldig spesiell venninne.. derfor jeg synes det er rart bare, mulig jeg er treig også...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Er enig i at det var litt spesielt at hun glemte navnet, men kom igjen da? Det er vel ikke verdt å ta på vei for? Travle damer, særlig dem som selv ikke har fått unger, er som regel ikke SÅ opphengt i barna til sine venninner. For meg er det ingen dødssynd at noen glemmer navnet til ungene sånn i farta. Gjør vel ingenting:0) Var neppe vondt ment, hun kan da være ei knakanes kjekk dame for det.
katlinka Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Det at hun ikke vet hva hun heter er ikke hovedsaken her...hadde det bare vært det, hadde det jo ikke vært noe problem...
Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Da må det jo være noe mer enn at hun glemte navnet på dattern din? Jeg er dårlig med navn og hender jeg også glemmer navnet på barna til venninnene mine men det lages da aldri så mye ut av det - kan jo skje oss alle. Blir sikkert en hyggelig kveld hvertfall:-)
katlinka Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2007 Sikkert vanskelig å skjønne når ikke detaljer blir med, men jeg syns det kan bli pinlig å treffe igjen en person man har ansett som sin beste venn som ikke har tatt tlf eller ringt siden jul...
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Da hadde jeg spurt henne når jeg treffer henne hvorfor hun ikke har tatt tlf eller ringt tilbake.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Nok engang får jeg bekreftet at jeg må være innmari sær Joda jeg kan forstå at bekjente kanskje kunne glemme navnet på barna, men veninner? GODE venninner? Nei vet du hva, da er man ingen god venninne nei. Og de har ikke snakket sammen side jul, jo jeg hadde syntes det hadde vært pinlig selv jeg. Her skal man liksom være gode venninner også virker den ene persoen totalt uinteressert i å beholde vennskapet.
AneB Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 Din BESTE venninne?? da syns jeg opprikitig syns i deg, hvis du ikke har bedre venner en det der...
blond Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 Det kan jo være grunner til at hun ikke har holdt kontakten med deg og du får sikkert noen hint om det når dere møtes. Uansett: ikke alle vennskap er ment å vare livet ut.
katlinka Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. juli 2007 Hehe, kan betrygge deg med at jeg har andre venner, vi er vel ikke direkte bestevenninner lenger, men vi var det... vi har vel bare glidd fra hverandre, som blond sier her: noen vennskap er ikke ment til å vare livet ut. Bekymrer meg ikke lenger for kvelden nå. Skal dra og ikke dvele mer ved saken, er bare trist at det sånn som kan hende.
Supermamm Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 Hadde dratt og kost meg med de andre venninne jeg og ikke brydd meg med å tenke over det som har skjedd: )
mini*mi Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 Vet du hva? Jeg kjenner meg sånn igjen! Har også ei "venninne" som har blitt sånn (vi var bestiser i mangen år) . Veldig irriterende! Men jeg har funnet ut at det ikke er vits å plages over det. Skal faktisk på samme fest som henne i kveld..=( Men jeg tenker som så at hun får bare vær, jeg kommer for å ha det kjekt!! Gidder ikke å sitte å jittjatte med henne=) Ta alt med et smil og kos deg masse=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå