*^* Sol *^* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Leser debatten om en bør vaske klærne til barnet og oss separat... En kan jo lure på alt mulig.. Så jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre gjør med gulvkluter og kjøkkenhåndklær som "kokes" (vaskes på 90 gr. eller høyeste temperatur). Vasker dere disse sammen? Er det ok å gjøre dette?.. Hadde gjort ting mye lettere... Vasker kanskje en eller to gulvkluter i uken..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Vi vasker hans og våres klær hver for seg stort sett, og håndklær av alle slag, undertøy, gulvfiller osv sammen..
snowstorm73 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 hvorfor gjør dere det? vasker hans og deres hver for seg? kan rett og slett ikke skjønne det. og når har dere tenkt å slutte med det? hvorfor da?
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Ingen spesiell grunn egentlig, men med mye gulp og grøt og middag utover må det vaskes oftere. Har bare blitt at han har en egen skittentøyskurv og det blir ofte en maskin av det.. Slutter kanskje med det når han har mere klær så vi ikke må vaske hans så ofte.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Vi vasker våre klær sammen med barnas, ser ikke problemet med det. Gulvkluter og filler til badet vasker jeg sammen på 95 grader, kjøkkenfiller og tørkehåndklær vasker jeg sammen på 95 grader.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Vaskefiller blir vasket sammen med mørkt undertøy på 60 grader.
Koala *g07* Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Her vaskes det slik: Alle klær fra stor og liten sammen. Undertøy vaskes for seg, håndklær vaskes for seg, dynetrekk for seg, gulvkluter,støv og kjøkkenkluter for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå