Gå til innhold

Min erfaring når det klaffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet alle er glad i gode tips så jeg slenger på min erfaring nå.

Startet som prøver april 2006. Fikk klaff juli 2006 og hadde en MA i september. Mye kluss - bl.annet to utskrapninger og en pillekur før det ordnet seg etter MA en.

Startet i mars med akupunktur og fotsoneterapi, der hun stimulerte eggstokker. kjente da godt hvor egget skulle slippes. I mai tror jeg at jeg hadde en "nestennapp" da jeg fikk skyggestrek 5 dager over IKM, men begynte å blø dagen etter.

Denne pp har jeg -

* brukt progesta care krem to ganger daglig fra dag 12. Mannen mente det ga spesielt godt ELslim og god eggløsning ( ikke spør hvordan han kjente det....)

* Fått akupunktur en gang

'* Hatt sex daglig rundt EL

* Minsket kaffedrikkingen

* Kost meg med et vinglass de kvelder jeg har hatt lyst på det

Og nå er jeg da i min 5 svangerskapsuke :)

Ikke hatt spesielle symptomer uten bortfall av TR og de vanlige oppblåste og ømme puppene.

I følge min akupunktør, er det utrolig mange som opplever å lykkes etter å ha prøvd progesteron tilskuddet :)

Ønsker dere alle sammen masse lykke til og velkommen etter så fort som mulig !!!!!!

Ps. med min uflaks kan jeg ikke garantere at jeg holder meg unna denne siden fremover, men jeg er iallefall lovet ekstra oppfølging pga MAen og skal holde dere godt oppdatert !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at det klaffet for deg da=) Hvor får du kjøpt sånn progesta krem da? Er den dyr?Håper spiren din sitter denne gangen da=)

Skrevet

Takk :)

Kremen kjøpes på helskost, koster 450,- så den er dyr! Men, funker det så er det en liten pris for meg...:)

Skrevet

Åh, jeg syns det er så flott som forteller om hva det gjorde den måneden det klaffet, jeg blir så inspirert :) Så takk skal du ha, og gratulerer så mye med spiren :) Jeg tenker mye på å prøve akupunktur nå som det nærmer seg et halvt års prøving. Tror virkelig jeg skal ringe akupunkturklinikken!!! Må vel lese meg opp på progesteronkrem også ;)

Skrevet

Fant dette på nettet om den aktuelle kremen... Jeg er villig til å prøve det meste nå...selv om dette er en krem for kvinner i overgangsalderen...

Progesta Care med naturlig progesteron

Hormonforstyrrelser er et problem for mange kvinner, spesielt gjelder dette PMS og plager ved overgangsalder. Ved tilførsel av naturlig progesteron kan plagene reduseres. Vårt hovedprodukt Progesta Care inneholder naturlig progesteron utvunnet fra planten villyams. Kremen egner seg for kvinner som plages av hetetokter, vannansamlinger eller søvnløshet.Naturlig progesteronkrem med yamsrot. Et alternativ til syntetisk progesteron. Det kan meget godt være at du mangler hormonet Progesteron. Nå finnes det naturlig progesteron i kremform.

Naturlig progesteronkrem med yamsrot. Et alternativ til syntetisk progesteron. Det kan meget godt være at du mangler hormonet Progesteron. Nå finnes det naturlig progesteron i kremform.

Her har vi satt opp endel tegn og symtomer på Østrogendominans.

* Vann i kroppen - ødem.

* Hovne bryst - fibrocyster i brystet.

* Premenstruelle humørsvingninger- depresjoner.

* Tap av kjønnsdrift (libido).

* Kraftig og uregelmessig menstruasjon.

* Muskelsvulster i livmoren.

* Vektøkning - fettlagring i hofter og lår.

Skrevet

Er ikke bare en krem for kvinner i overgangsalderen, nei.....

I naturmedisin sier homopater at det er et viktig middel i fht å bli gravid. Dette fordi mangel på progesteron gjør at lutealfasen kan bli for kort til at egget fester seg, eller at egget generelt har dårligere vilkår. Tror jeg har hatt flere spirer innom ( pga svakt positive tester ,med raskt påfølgende TR) Denne måneden har jeg brukt kremen, og det ser ut til at spiren klamere seg fast nå... er inne i 6 uke.

Har ingen av synptomene ramset opp ovenfor...

Homopaten min sier jeg bør bruke kremne de første 3 mnd, etter det tar livmor over produksjon av progesteron.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...