Gå til innhold

Tidlige symptomer???? Vondt i tennene???!


DollyD  ♥ Vida & Mikkel

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg hadde EL i disse dager (24,25,26..) HVIS syklusen min er tilbake til normal 28 dagers etter SA i juni .. har følt meg litt rar i kroppen de siste dagene.. veldig stikking i eggstokkene (i flere dager nå) litt småkvalm (kan være helt normal rundt EL selvfølgelig) og skikkelig stiv i tennene!! og dermed vondt i hodet.. (har lest et sted at det kunne være graviditets symptom??)

Jeg har IKM 7. august ..

Noen som har noen erfaringer å dele med seg???

Jobbklem :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjent noe enda denne gangen - men på de to første hadde jeg hyppig hodepine, stive kjevemuskler og ømt tannkjøtt i starten.

Lykke til !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Oii.. jeg har hatt skikkelig stive kjever i det siste .. 4-5 dager.. og sår i tannkjøttet.. OG jeg leste faktisk ikke at det var et symptom før jeg kjente det :o)

Hååper hååper!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som kjenner seg igjen?

 

Snart jobb slutt og helg idag :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, det varsler da godt hvis det er betyr man er gravid. Er selv prøver og har akkurat samme symptomer som deg og ikm næsten samme dato, blir spennende å se?? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh.. så spennende! Håper virkelig at det klaffer for oss begge :o)

Og selvfølgelig alle andre prøvere her inne!

Si fra hvis det skjer noe!!

Klem fra Dolly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, så spennende! Håper dere er gravide!! :-)

 

Forresten aldri hørt om stive kjever som graviditetssymptom, men da vet jeg det... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Jeg har også vondt i tennene....og rar smak i munnen. Har aldri hatt det før...Hadde el rundt den 20 juli. Har aldri vært gravid før, så vet ikke om det er et symptom:-) Men begynner å lure litt nå, siden jeg kom over dette innlegget. Trodde jeg bare måtte ta turen til tannlegen...hehe. Hm...krysser fingrene for oss alle;-) Skal ha mensen en av de første dagen i august...er så leeeeeeeeeenge å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kan jo være at det faktisk er et symptom da?!

Men utover det føler jeg meg IKKE gravid nei.. MEN det er jo litt tidlig ennå .. ;o) Håååpe håååpe!

Lykke til alle stivkjeve jenter .. hihi!

Søndagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg hadde i mitt første svangerskap vondt i tennene, og etterhvert som ukene gikk begynte jeg å blø når jeg pusset dem. Veldig mange gravide blir mer "skjøre" i tannkjøttet når de er gravide, man får en slags metalsmak i munnen. Jeg hadde det gjennom hele svangerskapet

 

Jeg var nettopp gravid, og fikk da igjen metalsmak og vondt i tennene fra uke 4, og blødde fra uke 5-6 tror jeg, men mistet mellom uke 8 og 9.

 

Nå prøver jeg igjen, skal ha tante rød på fredag og håper jo ikke den kommer. Har hatt hodeverk og litt "støl" rar i tennene/munnen.... hvem vet kanskje det er et tegn for oss alle :)

 

lykke til

 

Tulia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg skal ha IKM rundt den 7.august ... da er det kanskje litt vel tidlig for slike symptomer??

Men jeg er stiv i kjeven/tennene.... hm hm hm :=)

Ingen andre tegn -desverre.. blÆ!

Ønsker oss alle lykke til !

 

Klem DD

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...