Gå til innhold

Tidlige symptomer???? Vondt i tennene???!

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg hadde EL i disse dager (24,25,26..) HVIS syklusen min er tilbake til normal 28 dagers etter SA i juni .. har følt meg litt rar i kroppen de siste dagene.. veldig stikking i eggstokkene (i flere dager nå) litt småkvalm (kan være helt normal rundt EL selvfølgelig) og skikkelig stiv i tennene!! og dermed vondt i hodet.. (har lest et sted at det kunne være graviditets symptom??)

Jeg har IKM 7. august ..

Noen som har noen erfaringer å dele med seg???

Jobbklem :=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9929190-tidlige-symptomer-vondt-i-tennene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen,

Oii.. jeg har hatt skikkelig stive kjever i det siste .. 4-5 dager.. og sår i tannkjøttet.. OG jeg leste faktisk ikke at det var et symptom før jeg kjente det :o)

Hååper hååper!

God helg!

Annonse

Hei:-)

Jeg har også vondt i tennene....og rar smak i munnen. Har aldri hatt det før...Hadde el rundt den 20 juli. Har aldri vært gravid før, så vet ikke om det er et symptom:-) Men begynner å lure litt nå, siden jeg kom over dette innlegget. Trodde jeg bare måtte ta turen til tannlegen...hehe. Hm...krysser fingrene for oss alle;-) Skal ha mensen en av de første dagen i august...er så leeeeeeeeeenge å vente.

Hmm.. kan jo være at det faktisk er et symptom da?!

Men utover det føler jeg meg IKKE gravid nei.. MEN det er jo litt tidlig ennå .. ;o) Håååpe håååpe!

Lykke til alle stivkjeve jenter .. hihi!

Søndagsklem

Hei jenter

Jeg hadde i mitt første svangerskap vondt i tennene, og etterhvert som ukene gikk begynte jeg å blø når jeg pusset dem. Veldig mange gravide blir mer "skjøre" i tannkjøttet når de er gravide, man får en slags metalsmak i munnen. Jeg hadde det gjennom hele svangerskapet

Jeg var nettopp gravid, og fikk da igjen metalsmak og vondt i tennene fra uke 4, og blødde fra uke 5-6 tror jeg, men mistet mellom uke 8 og 9.

Nå prøver jeg igjen, skal ha tante rød på fredag og håper jo ikke den kommer. Har hatt hodeverk og litt "støl" rar i tennene/munnen.... hvem vet kanskje det er et tegn for oss alle :)

lykke til

Tulia

Hei,

Jeg skal ha IKM rundt den 7.august ... da er det kanskje litt vel tidlig for slike symptomer??

Men jeg er stiv i kjeven/tennene.... hm hm hm :=)

Ingen andre tegn -desverre.. blÆ!

Ønsker oss alle lykke til !

Klem DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...