McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hva slags bank og konto er det du bruker til barnetrygden? Har en konto i mini sitt navn, men det gikk ikke å gjøre sånn at han ikke kunne ta ut, og det kunne jeg tenke meg, hvis ikke har jeg tenkt på å ta i mitt navn..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2007 dytter litt i dag jeg
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Hei! Det er DnBnor, og kontoen heter Fox og Pia eller noe i den duren. Det er den eneste barnekontoen de hadde, og det var null problem å sperre den så lenge vi ønsket. De foreslo det faktisk også, sa det hadde vært mange skuffede 18-åringer innom og trodd at de kunne ta ut pengene sine hehe.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Så rart, for det er den vi har. Men hun i banken her så at man ikke kunne sperre lenger enn til de var 18 år. Syns hun sa også at når de var en 14 år så ble kontoen kalt noe annet og du kunne få bankkort til kontoen. Får undersøke litt nærmere, kanskje prate med noen andre enn hun jeg prata med..
rødhette* Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Vi fikk beskjed at alle sparekontoene, inkl fox & pia, var sperret automatisk fram til de var 18 år skulle de kunne ta ut penger på egenhånd før den tid, må de opprette brukskonto der de kan få minibankkort hvis man vil det. Var vel når de ble 13 man kunne opprette det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå