Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, da er jeg gravid. Jeg trodde det ikke ordentlig på den første positive testen, så nå har jeg tatt to tester til to dager på rad, og nå begynner det vel å synke inn. Samboer og jeg er forsiktig super-happy!

Det tok altså 3 prøveperioder for meg.

Sender masse babystøv til alle her:

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig heldiggriser :) Masse lykke til og gratulerer!!!

Skrevet

Hei, gratulerer masse masse! Ønsker dere lykke til!

Send oss noen gode tanker & myye babystøv :=)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse!!! Kos deg kjempe masse med magen fremover. Tar meg litt babystøv jeg (c;

Skrevet

Så bra for dere :) gratulerer så mye. Send oss litt mer babystøv:)

Skrevet

mer babystøv kommer her:

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

ta for dere!

Lykke til og takk for koselige gratulasjoner!

Skrevet

Gratulerer så mye!!=)

Suger til meg litt babystøv..

Skrevet

Gratulerer så masse.....nå kan du kose deg og nyte helgen=) Blir spennende 9 mnd framover=)

Skrevet

gratulerer..;) kjempe kjempe kjekt for dere..;) jeg hiver meg over babystøvet du sender..;)

Skrevet

Gratulerer så masse med spire i magen!=)

Skrevet

åååååååååååååååååååå gratulerer såååååå masse:) så utrolig heldig du er:)

Skrevet

Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...