lu266 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hurra, da er jeg gravid. Jeg trodde det ikke ordentlig på den første positive testen, så nå har jeg tatt to tester til to dager på rad, og nå begynner det vel å synke inn. Samboer og jeg er forsiktig super-happy! Det tok altså 3 prøveperioder for meg. Sender masse babystøv til alle her: **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Dotten Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Så koselig heldiggriser Masse lykke til og gratulerer!!!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hei, gratulerer masse masse! Ønsker dere lykke til! Send oss noen gode tanker & myye babystøv :=)
Gurine Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så kjempe masse!!! Kos deg kjempe masse med magen fremover. Tar meg litt babystøv jeg (c;
Rafi Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Så bra for dere gratulerer så mye. Send oss litt mer babystøv:)
lu266 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 mer babystøv kommer her: **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** ta for dere! Lykke til og takk for koselige gratulasjoner!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så mye!!=) Suger til meg litt babystøv..
Arnetmor Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så masse.....nå kan du kose deg og nyte helgen=) Blir spennende 9 mnd framover=)
mai mammaen til to Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 gratulerer.. kjempe kjempe kjekt for dere.. jeg hiver meg over babystøvet du sender..
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så masse med spire i magen!=)
Lillegull og spiren Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 åååååååååååååååååååå gratulerer såååååå masse:) så utrolig heldig du er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå