Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 ....tok det etter at dere med 2 kjappe fikk igjen mensturasjonen til frøet i magen var sådd? Tror jeg har noe som kan ligne på første mensturasjon etter svangerskapet nå (ca. 15mnd), og vi har så smått begynt å prøve å lage nestemann. Noen tips?
To fine gutter Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg fikk tilbake mensen etter 10 mnd med førstemann, og da han var 13 mnd ble jeg gravid med nr 2! På første forsøk :-) Mensen var regelmessig med en gang. Lykke til!
Iris9 Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Fikk tilbake mensen etter ca 3 mnd til tross for at jeg ammet. Gjett om jeg var irritert for det da! Men vi ville ha 2 tette og ble gravide igjen når eldstejenta var 7 mnd. (=Første forsøk) Så det er 16 mnd mellom våre 2 småtasser og det går kjempebra!
<3 3 tette <3 Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 jeg fikk mensen etter 7 uker og jeg ammet ble gravid etter 5 mnd så vi har 14 mnd mellom våre og stortrives
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Takk skal dere ha - ble litt optimistisk nå, til tross for at mensen har glimret med sitt fravær..... Får vel bare prøve på - har aldri hatt så mye fart i sengehalmen, men nå er vi så giret på en baby, at livet har fått en enda lysere side:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå