Gå til innhold

andre som hamstrer "medisiner" når dere er i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang noen skal over til UK så sender jeg med liste hehe så mye enklere med paracett med jordbærsmak til ungene fra de er helt små synes jeg hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri ramla meg inn! Bruker stikkpiller på smån her i huset ved behov, utover det bruker vi ikke medisiner noen av oss

Skrevet

Jeg vet mange som hamstrer inn munnsårsalve og sånn c-vit tilskudd. Mye sterkere saker på gran canaria, hehe.

Skrevet

Jeg gjør akkurat det samme. Kjøper hodepinetabeletter til meg selv også. Synes de er mye bedre.

Skrevet

Jeg kjøper munnsårsalve ja. (zovirax) Eneste som hjelper.

Skrevet

kjøper gjerne c-vit, ja. men det er bra det som er i sverige også, og der er jeg ganske ofte.

Ellers kjøper jeg salve til insektstikk osv i Hellas, for den er så utrolig bra (jeg reagerer veldig på mygg til tider, spes på moskitos... store blålilla byller som klør så jeg ikke får sove, ikke tåler kontakt med såpe, saltvann osv kan trygt si det kan ødelegge ferien...).

Også har det hendt vi har trengt smertestillende, og de er helt ærlig mer effektive en paracet, ja... Men ikke hamstret med hjem siden vi ikke vet helt hvor "bra" de er...

Skrevet

Hamstrer og hamstrer...

Når vi er i Sverige kjøper jeg:

*Inotyl til halve prisen

*Xylocain til under halve prisen

*Sånne plastdingser til å ha rundt termometeret til halve prisen

*Nesespray med menthol lukt/smak (som de faktisk har fått i Norge nå)

Men drar ikke dit for kun for å handle på apoteket da..

Skrevet

Nei, bruker generelt utrolig lite medisiner, så ser ikke behover for å spare noen tiere på å handle i utlandet. Her brukes det ibux til mor v/menssmerter, stikkpille paracet til barn v/feber/smerter, og tuxi til far når han hoster...

Skrevet

Nei.. har aldri tenkt på det i grunn..

Skrevet

Nei, så lite medisin som vi bruker så ville ikke det vært noe innsparing. Vi kjøper bare inn akkurat det vi trenger, og selv helt vanlig Ibux og Paracet etc går ut på dato før vi får brukt opp pakkene uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...