Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Var nettopp til legen, som kom frem til at jeg hadde fått bekkenløsning. Men han nekter å sykmelde meg fordi jeg er ekrtahjelp, han mener det er mye enklere at jeg bare går ned i arbeidstimer. Men for det første vil ikke arbeidsgiverene sette meg opp hvis jeg ikke kan jobbe, bare sitte, siden jeg står i bytikk. For det andre må jeg jo ha penger å leve for, kan ikke akkurat jobbe 10 timer i uka:( er så frustrert, vet ikke helt hva jeg skal gjøre
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 jeg har ert på samme måte.. det gikk så langt att jeg mista jobben,, var vikar i ett stort firma. det var jo billigere for de å bytte meg ut enn å tillrettelegge.. de sa ikke de da men det er jo sån det er .. fikk ikke videre jobb vertfalt på ett fryktelig tynt grunnlag. men jeg hadde sitte jobb, og jeg skulle gitt mye for en stå eller gå jobb.. det er absolutt fryktelig å sitte en hel dag,m stivner så jeg ikke kommer meg opp etter en dag.. men poenget mitt er att vist ikke man kan få tilrettelagt så har man krav på svangeskapspenger eller sykemeld.. mennå er jeg 100% sykemeldt, men håper jeg kan få litt jobb da, det er jo litt kjedelig å gå hjemmej hele tiden å
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 etter en del telefoner til nav å slikt, kom legen frem til at det ikke var noen annen mulighet enn ¨å sykmelde meg 100%. Blir litt kjedelig å gå hjemme hele dagene, men bedre enn å ødelegge seg på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå