Mayken Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jenta vår er helt hvit i gummene og vi har ventet på tennene hennes i snart 2 uker (vet at det kan ta lang tid ennå) I går ettermiddag kjente jeg at hun virket varm, og da vi la henne i går hadde hun 38,8 i feber. Har sover inne hos oss, og hun har hatt en veldig urolig natt. Har ynket seg og suttret mye. Nå på morgenen har hun 39,5 i feber, men virker ellers i fin form. Har vært syk før og tåler feber bra. Det jeg lurer på er om det er vanlig at temperaturen er så høy, og det hele døgnet. Har hørt at dem kan få litt feber når dem får tenner, men synes dette er ganske høyt. Lurer også på hvor lenge feberen eventuelt pågår. Vet at dette er ganske individuelt, men hadde satt pris på svar fra noen som har vært gjennom dette før.
Honningmelon Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Når tempen er så høy, skyldes det neppe tenner, men det kan jo hende det kommer tenner samtidig. Det er jo uenighet om feberen kommer av tenner, eller om tennene kommer av feberen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå