Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!

takker for dine svar!

Er så skravlesjuk jeg....... er alene hjemme med prinsen min, mann og storebror er på ferie i Hardanger..........

Er du på ferie?

Jeg skal reise til Hvaler i morgen jeg......... håper det ikke regner så masse da! Er skikkelig lei regn nå!!!

hvem er ikke det?

kos

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppelupp sover og det gjør hunden vår også, sambo har reist på jobb, og det er gråvær ute. kjeeeder meg. burde ha spist frokost, kledd på meg og jaget noen hybelkaniner, men jeg gidder ikke akkurat nå.

vi skal på bilferie i norge om ei uke, om det ikke bare blir regnvær da. For da kan vi like gjerne være hjemme under dyna.

Kjenner jeg gruer meg litt til å kjøre langt med lille babyen min. men det går vel bra, vil jeg tro. erfaringer?

Hvaler er deilig! har dere hytte der? Nå må det jo snart bli slutt på regnværet? jeg har begynt å tenke at for hver dag med regn er vo nærmere en dag med solskinn.

Skrevet

Prinsen min sover også!

Jeg har spist lunch nå jeg! Havregrøt med epler og kanel - litt sunnere enn med smørøye og sukker.........

trenger å gå ned 15 kg til! Så da gjelder det å være flink!

Så koselig å dra på bilferie da, det har vi snakket om også - om noen år. Skjønner at du gruer deg litt for å reise med babyen, men ta det litt som det kommer, ha gode pauser - det er viktig.

Skal dere bo hos familie eller på hotell?

Lykke til!

Ja - vi har hytte på Hvaler (rettere sagt er det mamma og pappa sin - men jeg får være der masse) og i fjor kjøpte pappa ute boblebad der!

og det er jo så deilig!

Håper dere får go`vær på Norges turen deres da!

kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...