Gå til innhold

Bestillte alkohol til bryllupet vårt i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oioi, det var mye!

14 flasker rosevin

4 flasker dessertvin

29 flasker rødvin

2 flasker dry gin

10 (!) flasker vodka

4 flasker baylies

3 flasker cognac

Jaja. Kan si at vi er nærmere 80 gjester da. :D

Og så skal vi også ha øl...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!

Var i bryllup for en mnd siden, der gikk det: 15 liter baylies, 20 liter cognac, 35 liter vodka, 380 flasker øl, 21 liter hvitvin, 33 liter rødvin og en dæsj gin.

Men de var dobbelt så mange, og det var skikkelig bøgda-bryllup. :-P

Skrevet

Ja, er det fest, så ER det fest;0) Vil bare tipse om at i vårt bryllup gikk det fint lite blankt brennevin, men MYE cognac. Men dere har kanskje en dyktig fyr/dame i baren som kan mikse gode drinker?

Så heldig du er som driver å planlegger den store dagen, er så GØY!

Skrevet

Å hjelp..... jeg har faktisk lurt på om vi har kjøpt inn nok baylies. Mange som er glade i det.

Skrevet

Ja vi har bartender : )

Skal kjøpe inn et godt utvalg av mix til drinker.

Ja, det er gøy å planlegge, men litt nervepirrende også!

Skrevet

Tja...er jo faktisk bedre med litt for mye, så kan dere evt gi i julegave eller drikke selv utover høsten, enn å bli "mellombær". Baylies og cognac går det ganske mye av så vidt jeg vet, om dere ikke har en god bartander som tryller frem bra drinker av sprit.

Skrevet

kan jeg bare spørre hvor mye det kom på?? behøver ikke svare, men har lissom null peil, og vi skal også ha ca 80..

Skrevet

Vi har kjøpt litt tidligere også, totalt har vi noen fler flasker cognac og 2 flasker jagermeister til. Norsk pris på dette hadde blitt 23 000, men vi har kjøpt alt i Finland, så vi kommer litt billigere ut av det.

Skrevet

Driver også å planlegger og hamstrer drikkevarer til bryllup. Synes dere hadde litt lite rødvin og dessertvin jeg da... Vi er 40 personer og skal ha 8 flasker champagne, 8 flasker dessertvin, 40 flasker av rød+ hvitvin, 5 liter vodka, 3 liter bayleys, 3 liter cognac, 3 liter wiskey, 2 liter gin, 2 liter rom, 24 cider, 1-2 kasser øl.

Skrevet

Oi, skal hver gjest drikke 1 flaske rødvin hver? Pluss alt det andre..?

Skrevet

yeiks, det var mye syns jeg..... tror ikke det er mange som drikker saa mye. de fleste oensker jo aa huske litt fra festen ogsaa! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...