Gå til innhold

Kjenne spark på utsiden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent spark i 1 1/2 uke nå (og der er fantastisk!) Er 19+3. Når kjente dere spark på utsiden? Vil så gjerne at min kjære skal få del i den fantastiske opplevelsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 18+6 og minstemann på 10 kjente det for første gang på onsdag, han var så stolt:-)for faren har ikke kjent det enda.

Skrevet

Kjente det vel da jeg var i uke 19,tror jeg. Bare sånn helt svakt da,men mannen min kjente det heldigvis også da,så slapp å se surkeleppa hans så lenge,hi-hi! Synes nesten det er urettferdig at han ikke får kjenne åssen det føles å ha noen som sparker inni magen,men tror han er veldig glad for at han ikke må slite med den dumme kvalmen,så det veier vel opp!

Skrevet

er ikke det veldig tidlig å kjenne det utenpå..

 

jeg kjener mest "kiling" inni magen ennå jeg,, av og til noe litt kraftigere:)

 

men kansje det ikke er så lenge til han får kjenne det da:)

er i uke 18 nå:)

Skrevet

men da lurer jeg på når dere kjente de inni magen?:)

Skrevet

Jeg er 18+5 og kjenner ingen verdens ting...er det bare meg eller?

jeg er førstegangs... har prøvd å ligge på ryggen og presse litt på magen for å kjenne, men føler bare pulsen på min egen hånd...

Skrevet

Kjente det inni magen da jeg var 17+6,tror jeg. Utenpå en liten uke senere.(veldig svakt da,bare små "dytt") Hadde ordinær UL dagen før. For noen kjennes det lettere dersom de ikke er oppblåste i magen,styrer mye rundt omkring o.l,kjenner ofte mindre spark de gangene jeg er på farta(ikke ofte,siden jeg er mye dårlig),eller er oppblåst.

 

Kommer vel også litt an på om man har en del "polstring" rundt om magen eller ikke,vet ikke.

Skrevet

De siste dagene har det vært veldig mye liv. Han sparker masse ganske langt nede.. hehe. Og det er ingen tvil om at det er spark, for da jeg var på ul så jeg han trakk bena godt sammen og sparket til, og da kjente jeg det godt.. hehe.

 

Hvis jeg holder meg på magen der han sparker syns jeg at jeg kjenner det svakt, men sambo kjenner ingenting. Så kan godt hende jeg tror jeg kjenner det å hånden siden jeg kjenner det så godt på magen

Skrevet

Har kjent mest som 'kiling' i magen siden uke 18. Sambo sa at en kveld etter jeg hadde sovnet, lå han å kjente på magen, så kjente han et svakt dunk:)

 

Kjente selv et litt kraftig dunk i dagmorges :)

Skrevet

Hos meg er det full balluba! Kjenner det utenpå godt nå! Kjæresten kjente det sist torsdag. Da var jeg 19+5.

Er 20+6 i dag og det sparker som bare det der nede!

 

Voknet i natt av at hun sudde seg og hadde boksekamp! hihi:)

Skrevet

men , vet dere alle sier att legg deg ned å slapp av så skal du kjenne det ordentlig..

men hos meg føles det som lille persille liker sge best våken når jeg er aktiv??

 

åssen er edt på dere?

 

er bare så nyskjerrig att ejg må spørre dere, selv om det var noen andre som starta denne tråden,,..:)

Skrevet

Jeg kjenner knøttet best når jeg ligger i ro, eller sitter f.eks i bil. tror det er fordi da skjer det ikke så mye annet så jeg har tid til å kjenne etter ;)

Skrevet

mannen min kjente det første gang i uke 20. Det kom tre skikkelige spark. Etter det har vi kjent det og ikke minst ser vi det utenpå magen hver dag. Mest på morgenen og kvelden når jeg ligger på ryggen. Er i uke 24 nå. Utrolig moro!!

Skrevet

Samboeren kjente det for en mnd siden. Kjente det kjempe tidlig denne gangen:o)

Skrevet

Har kjent spark i litt over ei uke, og er 17+4 idag. Kjenner det best når jeg ligger på rygg :) Har enda ikke kjent spark på utsiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...