Gå til innhold

HVor mange ganger i løpet av en dag........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører dere ordet M A M M AAAAAAAA ?

må være 1000vis her i går`n ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 000! Og det er ikke alltid det kommer noe etter "mammaaaa" heller... må bare si det liksom.

Skrevet

Men det er egentlig litt rart....... P A P P AAAA , er ikke fullt så mye brukt her hos oss nei........hm.......

Skrevet

e million minst. har to små eg ( snart tre )

Skrevet

minsto her sier nå mammaa te pappen sin og ho hehehe

Skrevet

he,he men er det ikke koselig da, vennen? ;O)

My maser sånn hele tiden og stort sett er det helt uten grunn; Mamma, mamma, mamma, mamma, mammmmmmmmaaaaaaaaaaa løper hun rundt og sier så fort jeg ille diller med henne ;P Spesielt om jeg driver med noe viktig, eller ikke minst lillesøster!

Skrevet

Joda...ille koselig.....hihi ;o) men blir ganske ør i hue ettervært........

kællen kan sitte på dataen i godt over en time, uten at noen kommer å roper Maaaammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/Pappaaaaaaaaaaaaa!! mens jeg får ikke skrevet en eneste setning en gang vettu ;o) typisk det greiene der......

Skrevet

Ingen:) Han kan ikke si det enda. Han sier bare bæbæbæbæbæ:)

Skrevet

skulle selvfølgelig stå IKKE diller med henne... i det andre svaret hi,hi

jada, jeg skjønner. Mine er også litt allergiske mot pc'n. Så fort jeg slår meg ned er det sutring og gnål ;P men nå sitter My og ser på tegnefilm (slått på tv'n selv og jeg gidder ikke nekte henne... siden vi ikke gidder gå ut i regnet), og lilletupp ligger i gringa og kjefter og smeller for at hun bare står der på knærne og gynger og ikke får til krabbinga...

Sliten, jeg... tar ting med ro i dag ;O) Bra med dere? bud enda?

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...