Torpekjærringa Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 hører dere ordet M A M M AAAAAAAA ? må være 1000vis her i går`n ;o)
Honningmelon Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 10 000! Og det er ikke alltid det kommer noe etter "mammaaaa" heller... må bare si det liksom.
Torpekjærringa Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Men det er egentlig litt rart....... P A P P AAAA , er ikke fullt så mye brukt her hos oss nei........hm.......
mammamammamammamor Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 e million minst. har to små eg ( snart tre )
mammamammamammamor Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 minsto her sier nå mammaa te pappen sin og ho hehehe
SnupsaTupsa Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 he,he men er det ikke koselig da, vennen? ;O) My maser sånn hele tiden og stort sett er det helt uten grunn; Mamma, mamma, mamma, mamma, mammmmmmmmaaaaaaaaaaa løper hun rundt og sier så fort jeg ille diller med henne ;P Spesielt om jeg driver med noe viktig, eller ikke minst lillesøster!
Torpekjærringa Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2007 Joda...ille koselig.....hihi ;o) men blir ganske ør i hue ettervært........ kællen kan sitte på dataen i godt over en time, uten at noen kommer å roper Maaaammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/Pappaaaaaaaaaaaaa!! mens jeg får ikke skrevet en eneste setning en gang vettu ;o) typisk det greiene der......
lille je Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Ingen:) Han kan ikke si det enda. Han sier bare bæbæbæbæbæ
SnupsaTupsa Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 skulle selvfølgelig stå IKKE diller med henne... i det andre svaret hi,hi jada, jeg skjønner. Mine er også litt allergiske mot pc'n. Så fort jeg slår meg ned er det sutring og gnål ;P men nå sitter My og ser på tegnefilm (slått på tv'n selv og jeg gidder ikke nekte henne... siden vi ikke gidder gå ut i regnet), og lilletupp ligger i gringa og kjefter og smeller for at hun bare står der på knærne og gynger og ikke får til krabbinga... Sliten, jeg... tar ting med ro i dag ;O) Bra med dere? bud enda? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå