Gå til innhold

lurer på om ingen babyer gråter, bare er blide og sover hele natta.......?


maiprins

Anbefalte innlegg

Min prins gråter endel, promper masse og har masse vonde raper........

han sover heller ikke hele natta........ ammer han 2-4 ganger om natta (fra 1830 til 0630)

 

Er alle babyene her bare blide og sover hele natta?

føler det nesten sånn jeg...............

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla sover hele natta, spiser 2 g. Men gråter endel ifbm luftsmerter og sannsynligvis tenner på tur.. Men er masse blid når hun ikke plages med noe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare blid her i gården nei, har gått litt opp og ned, akkurat nå er det mye sutring og gråting på dagen og kvelden. Han vil helst sitte på armen hele tiden, prøver febrilsk å få begge hendene inn i munnen (helst samtidig), sikler og 'klager' endel. Plages nok av trøske på tunga og, pluss endel rumling i magen ennå...

 

Han har heldigvis (for oss begge) begynt å sove litt lenge, dvs fra ca kl 2130 til ca 3-4, da må han ha mat. Etter kl 6 er det bare surr med urolig soving og amming i ett kjør, frem til vi står opp

rundt 8. Da er det vanligvis en veldig blid gutt som står opp :-)

 

Så nei, vi er ikke bare blide og sover hele natta her heller i alle fall :-) Men litt sånn opp og ned skal det vel være? :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Lille Sky heller. Varierer ganske mye hvor mye hun sover om natten, men det tyngst søvn før fem. Etter det er hun mye urolig, drømmer høylydt og marker rundt. Går ganske mye ut over vår søvn, men jeg kan som oftest ligge til ni halv ti. Hun roer seg etter halv åtte omtrent.

 

Men hun er ellers en snill unge som gråter veldig lite. Tror nok du bare må avfinne deg med at det er forskjell på barn. Jeg blir stadig vekk forundret over hvor lite lyd hun lager, til og med de gangene vi har vært uheldige og gjort noe som garantert er vondt for henne. Som den gangen vi kneip et rødt merke i låret hennes med bilbeltet :( Kommer et lite hikst/hyl og hele

fjeset snurper seg sammen, men det varer maks to-tre sekunder. Og så er hun urolig rett før hun skal bæsje, eller hvis hun er veldig trøtt.

 

Kjenner igjen det med å prøve å få hendene inn i munnen :) Sky blåser mest bobler, men ligger hun på magen slever hun som en annen Dæhlie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen babyer er vel blide hele tiden, men jeg tror vi har vært heldige og fått en veldig fornøyd liten jente...

 

Hun er flink til å leke for seg selv, og sover stort sett natten igjennom nå.

 

Har begynt å legge henne kl. 20, og da sover hun ca til kl 7. Hun kan også sove litt til hvis hun fpr pupp og ligge i armkroken.

 

Hun begynner å plages litt med gommene sine, så er nok noen tenner som begynner å plage henne litt, men foreløpig er det greit å legge henne om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min sover søtt gjennom hele natta. Ammer han 1-2 ganger fra kl 21-09. Når han først har sovna og får pupp de gangene før han virkelig står opp om mårran, så sovner han tvert etter matinga! :) Det har han gjort hele tiden. Har aldri opplevd at han griner/hyler i det tidspunktet.

 

Samme med Lillegull4 over her.. Min også tror jeg må plages med gommene sine... Sikler som bare det. Og har litt småraptuser på dagen.. Men men. Vi får vente å se om det dukker opp no hvitt i munnen hans etterhvert:)

 

Men at han sover godt på natta er nok litt tilfeldig. Han har sine runder på dagtid han også. Som ALLE andre babyer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...