Honningmelon Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Eldstemann klarer seg med et klesskift pr. dag, som regel. Og minsta hender det jeg skifter på to ganger pga gulp.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Vanligvis ingen, men om de skitner seg ut, får de selvsagt nye på:0)
Torpekjærringa Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 har ei på 6 ...som er overjålete ;o) så hun skifter utallige ganger om dagen....mini på 2 må nok skiftes på enn 2 ganger iallefall )
1kar&1møy&meg™ Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 jeg lar dem bli skitne jeg. Med mindre de er blitt våte og kalde eller har hatt do uhell så får de ha de klærne jeg puttet på dem ved dagens begynnelse. Mulig jeg er gal da ......
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 okay, jeg skifter nemlig ikke på snupp i løpet av dagen, for en mat flekk her eller der synes jeg er greit. men når hun skal på besøk og overnatting hos mamma vil hun alltid at jeg skal ha med tre (gjerne flere) skift til hver dag, for hun skifter på henne så fort hun har en liten flekk. jeg synes det blir feil, og nekter, men da kjøper hun nye klær til henne i stedet! så ville bare høre hvor ofte andre skifter per dag.. snuppa er nå 21 mnd..
Storebror & Lillesøster Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Han er 6 mnd,så vanligvis klarer vi oss med et kanskje en body ekstra,men her om dagen måtte vi skifte 4 ganger fordi han tisset igjennom,pleier ikke å skje så hbvorfor det skjedde så mange gange samme dag vet ikke jeg....kanskje jeg glemte og ha på han bleia!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 sånn tenker jeg og, at det får holde med ett skift om dagen.. men merker at jeg er den eneste rundt meg som er sånn..
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Sjelden det blir skifta i løpet av dagen. Men skal vi f.eks. i besøk eller no', så skifter vi om nødvendig.
Honningmelon Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Altså, eneste grunnen til at jeg skifter på barna er hvis eldste har tisset eller minsta gulpet. Eller, hvis vi skal bort og de ikke ser ut. Bytter ikke for noen flekker her og der altså.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 nei jeg er av den oppfatnig at jo skitnere unger jo sunnere unger hehe. Du kan iallefall se at de har kost seg når de kommer hjem med grønnske og mold overalt ) Når det gjelder vesla på 10 mnd så hadde jeg vasket 3 maskiner klær til dagen dersom jeg skulle skiftet hver gang hun fikk en flekk på seg
Mammaen til E.S. Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 Vanligvis holder det med ett skift.. Vi skifter også kanskje hvis vi ska på noe besøk, hvis det trengs.
mammamammamammamor Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 skifter en gang, viss ikke di er våte har tisst i boksa ( eldste jento er på pottetrening) eller vi skal være fine, eller noe sånn
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 Varierer...bytter ikke pga flekker, med mindre de er våte eller kjempemange. Ellers bytter jeg hvis det kommer tiss og bæsj på klærne, eller at de blir altfor våte. Litt søl fra mme er ikke nok til et klesbytte her, med mindre det er i halsen (ikke så godt å være våt der en har litt vakler).
suseduse Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 jeg skifter bare en gang.. kan ikke skifte etter hvert måltid.. litt mat gjør da vel ikke noe! mamma er heller ikke sånn at hun må skifte flere ganger i døgnet, bare en gang! litt gris blir det i løpet av en dag!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 jeg synes heller ikke en flekk her eller der gjør noe, men våte og bæsje klær blir sef skiftet, nå skjer ikke det så ofte lenger da
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. juli 2007 #19 Skrevet 27. juli 2007 Skifter når Lukas er våt ja.
så var vi 4 Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 skifter hvis han blir våt, men ellers tåler han fint å gå med flekkete klær. han krabber bare uansett så skitten blir han.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #21 Skrevet 27. juli 2007 holder stortsett til et skift ( det hun fårpå om morgnen), hvis hun ikke blir klissvåt når hun ksla drikke vann, eller har spist vannmelon eller liknende... eller om hun i ny og ne får en gulpe dag. litt skitt er greit. men da hun var mindre ( frem til hun var ca 6mnd) så var dtde gjerne skift av body og/eller genser fem seks ganger om dagen... for hun har hvert en stor gulper... og det luker ikek spes godt+ at det er jo ike deilig å gå rundt klissvåt heller. mått eofte skifte pysjer/pysjbody omtil tre ganger i løpet av en natt også... gulpet helt innsykt mye.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #23 Skrevet 27. juli 2007 Varierer litt fra dag til dag ... men som regel minst 2 ganger pr dag
Sylteflesk Skrevet 27. juli 2007 #24 Skrevet 27. juli 2007 Vanligvis en gang, men hvis hun er blitt våt eller ekstremt skitten skifter jeg. Og som regel hvis vi skal bort, for da pleier vi å ha på litt finere klær enn bare body og tights/strømpebukse/longs/joggebukse.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #25 Skrevet 27. juli 2007 Som regel bruker hun vel ca 2 sett med klær om dagen liker ikke at hun skal gå skitten med matflekker o.l. Prøver joså godt jeg kan å beskytte klærne med smekke o.l. men det blir som regel litt mat oppover armene. Ser direkte ubehagelig ut å gå sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå