Gå til innhold

Hunderfossen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt oss til hunderfossen i morgen, men vet dere om det er lov/trygt for gravide og bli med på den raftingen og det der eventyrskipet som kjører i lufta?? Jeg tenker sånn at når det er beregnet for barn fra 3-4 år og oppover så kan det vel ikke være så kjempekraftige saker at det er farlig for bebisen i magen..? Har så lyst til å være med å ta disse tingene sammen med sambo og "storebror", litt kjedlig å stå å se på at de har det gøy, samtidig som at "storebror" gjerne vil at mamma også skal ha det gøy da =)

Men det viktigste er sikkerheten til lillebror i magen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp denne jeg!

Skrevet

du får ringe å spørre. de vet nok der om det er trygt

Skrevet

Det skal stå plakater på det som er farlig for gravide, hjerteopererte osv. Gjør iallefall det på Tusenfryd/ Liseberg, tror jeg så det på Hunderfossen og uten å være helt sikker :)

Skrevet

Vet ikke om det er lov på eventyr skipet, men på "raftingen" er det lov :-)

Skrevet

På raftingen er det nok ikke noe problem. Jeg var selv gravid i fjor da vi var på omvisning i parken fra jobb. Da skulle vi få prøvekjøre skipet (før åpning i fjor), Jeg nektet fordi jeg var gravid, men de sa at jeg bare kunne gjøre det.

De kjører det på ulike hastigheter på ulike tidspunkt, pass på at du blir med når de kjører det for de minste barna så går det helt sikkert fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...