Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 har vært helt jævelig de siste ukene.. spesiellt om natta.. jeg klarer ikke å snu meg uten at tårene kommer.. gjør sinnsykt vondt. Idag tidlig fikk jeg time hos legen.. å vet dere hva... han skjønnte godt at jeg hadde vondt.. det ser ut til at hofta mi "glir" ut av ledd når jeg ligger for lenge på ene siden.. når jeg da snur meg igjen så må den vris på plass igjen.. og det er det som gjør vondt.. det vil jo forklare kneppet jeg hører i noe bein rundt hofta/ryggen/lysken når jeg snur meg.. Når kneppet er over så gjør det ikke så ille vondt lengre.. desverre ikke noe å gjøre med det, annet enn å ligge med pute mellom beina.. det har jeg gjort lenge.. men puta sklir unna i løpet av natta og da er jeg like langt.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Bruk heller e ekstra dyne mellom beina om natta, det skal litt mer til for at hele den skal forsvinne, rulle den sammen som en pølse, det gjør jeg, den ligger like godt der når jeg våkner om morran... Å jeg ligger veldig urolig om natta...
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg spår igjen (eller gjetter om du vil) at dette kommer til å ordne seg i løpet av 3. august
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 smart... teste det i natt!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Aaaaah, så det er det det var...ikke rart at det gjorde j***** vondt! Har opplevd det samme, men fiksa det ved å ha en hel dobbeltdyne under beina og kroppen. Har også en enkeltdyne på den andre sida hvis jeg snur meg. Så har jeg en hel dobbeltseng for meg selv...er kjempebra for bekkenet...merker knapt BL-en nå!:-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2007 merker stoooor forskjell på bl ette at tigergutten la seg godt ned i bekkenbunnen.. men lysken klikket totalt. er helt herlig når jeg har pute mellm beina.. kjenner det letter enormt.. så nå skal jeg bruke dyne de siste dagene, kanskje jeg får sove bedre da.. var våken fra kl 03.40 i natt.. slitsomt.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 hmm, på samme måte har jeg det! klarer faen meg ikke å vri meg ute at jeg må nesten hylskrike. Jeg trodde jeg bare innbilte meg at hofta my gikk ut av ledd. jeg det er ganske så sikker på at den gjør. Flere ganger da jeg har gått inn i bilen har kjente at hele driten har kolapsa og jeg ikke klarer å stå på det. Det er helt jevlig, knekker og lirker seg av sted. pluss den h...bekkenløsningen!!!! Tror jeg skal til legen å få meg noen krykker og henvisning ti fyso.. for det går ikke
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2007 ja krykker fungerer... legen sa jeg MÅTTE bruke de nå den siste tiden.. men det er lettere sagt enn gjort.. med en på 2 1/2 år hjemme og hund... hva slags nytte gjør jeg da med 2 opptatte hender.. nei jeg lirker meg avgårde,men bruker krykkene for å komme meg opp å på do om natten..
*RutIetutt* Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Oj, det var som å lese om meg selv...har det på akkurat samme måten! Gjør sinnsykt vondt å snu seg om nettene, ja - og nesten umulig å komme seg opp av sengen....ligger med pute mellom bena jeg også.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. juli 2007 sprinkelsenga til tigergutt står ved siden av senga vår, så jeg har brukt den for å klare å komme meg opp av senga.. men nå måtte krykkene frem for å komme seg videre fra stående stilling og til do...
*RutIetutt* Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Ja, kanksje jeg skal ta frem krykkene...fikk låne av mamma som hun har etter hun knakk foten. Er stort sett så ille om nettene at jeg nesten ikke klarer å gå...kjennes ut som om jeg får en kniv i korsryggen - au au....
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 Eller så kan du jo prøve å stroppe fast puten på ett eller annet vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå