Gå til innhold

Puh.. Der kom tanta. Over i ny pp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gått og lurt på om noe er galt siden søndag kveld, pga rosa utflod, men ingen mens, var det faktisk greit når tanta kom fossende som vanlig i dag tidlig. Over i ny pp. Håper det ikke blir en vane at jeg skal har blodig utflod og smerter i flere dager før tanta dukker opp. Må vel regne dagen i dag som første dag i siste mens da, siden det er første dagen med normal mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj så kjedelig... og litt bra!

Tror du kan regne dagen i dag som første dag av mensen ja. Masse lykke til i neste pp. Da skal spiren sitte :)

Skrevet

Hei på deg,

Jeg vil regnet den dagen som første dag i siste mens ja :o)

Ønsker deg lykke til i neste PP.

Jeg har IKM ca.7 august ... håååper den IKKE kommer!

Klem

Skrevet

Tanta kom hos meg også idag. Typisk. Var 4 dager over. Men like greit den kom nå så jeg kan komme fortere i gang med neste pp. Hadde egentlig ikke følelsen av å være gravid heller. Man føler vel kanskje på kroppen når det har skjedd noe? :) Men neste gang sitter den vet du.

Skrevet

Tanta kom til meg også :( Sur og lei. Skal på ferie nå, men dersom ingenting skjer i august heller, så blir det akupunktur OG legebesøk på meg i september!!! Og el-testing starter jeg med NÅH! hehehe gode råd er dyre.

Skrevet

Med mine to forrige graviditeter hadde jeg det nok på følelsen ganske fort mener jeg å huske, i hvertfall rundt ikm. Hadde ikke så mange symptomer, mest større og ømme pupper egentlig. Nå følte jeg ingenting slikt, hadde bare magevondt. Like greit å komme over i ny pp ja, istedet for å vente på den tanta. Ved mine to forrige graviditeter, så traff vi nok blink med en gang. Med siste hadde vi bare sex èn gang den mnd. Derfor lurer jeg litt på om sex hver dag egentlig blir litt mye på oss. Mulig vi forsøker annenhver dag denne mnd. Har bestilt eggløsningstester og graviditetstester, så er snart klare til ny dyst (c;

Lykke til alle sammen, neste gang skal vi klare det!

Skrevet

Jeg prøvde to el tester nå, men jeg traff ikke. Orker ikke det styret med å teste og teste hele tiden. Tror man kan bli små rar av det hele ;) hadde håpa at jeg slapp det. Men jeg prøver en pp til uten å teste pga ferie, så får vi se om det blir noen spire neste mnd. Men jeg har også tro på at akupunktur hjelper. Tror nok det er verdt et forsøk ja.

Skrevet

Nei, jeg har vært veldig skeptisk til el.tester jeg også fordi det innebærer mye arbeid og styr og stress, men når det nå nærmer seg et halvt års prøving uten så mye som antydning til spire, så begynner jeg å tenke alternativt. Jeg tror det har litt med å holde motet oppe å gjøre også ;) Leste akkurat om progresteronkrem også, atter en muliget. Kanskje det blir måneden etter det igjen ;) Eller alt på en gang. Huff. Jeg som tok angrepille en gang jeg hadde glemt 3 p-piller på rad... JADDA!

Skrevet

Jeg er endelig ferdig med en eviglang mens/spotting siden jeg slutta på minipillen. *krysser fingrene* 1pp: here I come! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...