Gå til innhold

huff nå sliter jeg litt med meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har seg slik at jeg har søkt barnehageplass fra januar av, da er emilie 14 mnd.

fram til da skal oldemoren hennes passe henne.

men så er det mange som sier til meg at sjansene er veeeldig små for å få barnehageplass fra januar..

men hun er jo så lita i august:( da er hun jo bare 9 mnd:(

liker ikke å måtte sende henne i barnehagen så tidlig..

noen tips??

vil ikke ha henne til oldemoren hele året heller..da blir det litt mangel på sosial omgang med andre barn og pedagogisk stimuli..

oldemoren er jo ei gammel dame da:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du får barnehageplass fra januar jeg... er jo ikke akkurat mangel på plasser i Trondheim. Når er Emilie født? Har en Novembergutt jeg og:)

Skrevet

hun er født 25 november:)

din da?

Skrevet

Kommer nok ann på hvor du bor, ja. Jeg fikk bhgplass til eldstemann i november, da var han nesten 2 år.

Du kan jo ringe til de bhg du har søkt for å høre hvordan det er med bhgplass midt i året.

Skrevet

det er vel uansett litt sent å få bhg plass i august nå. men jeg ville søkt om plass nå og tatt den når du fikk den, det er jo ikke sånn at du må bruke den, du kan jo bare ha den og ikke bruke den, evt så kan du ha henne litt der og så kan oldemoren levere sent og hente tidlig. ikke lett når barna er født sent på året. men det kan også være at noen slutter ved jul og da kan det bli ledig plass. og det kan hende at noen bytter avdeling, man vet aldri når det blir ledig plass i løpet av bhg året..

Skrevet

Kasper fikk bhg plass i november han. Det var i en ny bhg da som åpna da. Også fikk han plass i den nye bhg sin i malvik kommune i mai. Så jeg tror ikke det skal være noe problem altså. Vet at den bhg Kasper gikk i først i trheim kommune ikke er full enda iallefall.. :)

Skrevet

Du kan evt søke om plass så fort det blir ledig, og så betale for de mnd hun ikke er der. Vet om flere som har betalt fra august og ikke begynt før i november f.eks =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...