Gå til innhold

Helvetes! Ang bekkenløsning! Skulle jo til legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa at jeg skulle til legen i dag, men det blir det ikke noe av!

Jeg ringte på morgen i dag.. fordi dem har telefontid 0830 til 1100 man til tor. Jeg trodde jeg skule knekke tlf i to. er det mulig..

Kan jo faen ikke få tak i noen lege.

Ringte føden, spurte om dem kunne ta meg meg inn å gi meg akupuntur, for bekkenløsning. Dem hadde ikke kapasitet til det i dag. men jeg skaulle prøve å ringe på ettermiddagen.

Så da sitter vi her, vondt som f...

Vet ikke hva skal gjøre, jeg trenger henvisning til fyso!!!! ser ut til at jeg må vente til man! huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange private fysioterapeuter kan ta deg inn på kort varsel, da må du betale et par hundre, men det kan jo være en lur investering hvis det gjør vondt!

de fysioterapeutene som tar henvisning, har ofte over tre ukers ventetid..

(kommer jo ann på hvor i landet du bor da, men her i oslo er det iallefall lenge å vente!)

uansett, lykke til! og goood bedring!

sliter med bekkenet selv, og det er aldeles ikke gøy!

Skrevet

dro til legevakta nå, det var ikk emulig å fy henvisnig til fyso.. måtte ta dette igjennom fast legen..

Men jeg fikk noen fine krykker og en god prat..

Nå blir jeg snart gal i hode.... det er like før jeg sprekker! er det mulig..

Samboer skulle vidst sykemelde seg, noe han har vært i sanrt 2 mnd.. tulling. han skulle vist passe på lille gutt..

Hadde nesten lyst til å spørre hvem som kunne gå på do for meg, sitte for meg og gå.. for jeg har ikke noe problem med sønnen min.. han er fornøyd med at jeg ligger på gulvet som en dø fisk. så lenge jeg holder på lekene hans.

Ja, ja vi kvinner lider for mye rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...