lenej :o) Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 trur mini slit litt med de tennern. han har klødd å vært plaga i gomman i 6mnd no, å har STORE klumper nede i gommen, der du nesten ser det hvite av tanna, klar til å bryte ut. så no sover han dårlig, spis lite (han spis like mye grøt til et måltid, som da han først begynte med grøt.. altså bittelitt). veldig glad i fruktmos som er kald fra kjøleskapet, og kaldt vann. han drikk IKKE melk lengre, så eg lure melkepulver i grøten hannes. å han sover som sagt lite på natta, men igjen opptil 4 lura på dagen! håpe, å krysse fingran for det her er tenner som kommer, sjøl om han ikke skit eller har feber.. er det sånn der, eller? vet jo at alle barn er forskjellige, er bare sjøl så førstegangs her så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå